Betaling al snel i.o. gemaakt en natuurlijk de poll gedaan.
Het is vreemd dat ik nergens de horloges zie. En ik ga niet langer dan 2 minuten scrollen. Hint.
Bandenslet
Ze komen in het topic hier en daar nog wel langs. Maar helemaal aan het begin, bij de eerste post, kun je er alles over lezen; inclusief plaatjes.
En om het je nog wat gemakkelijker te maken: hier staat precies hoe je ervoor kunt stemmen.
En wanneer je dat gedaan hebt, is het voor de statistieken nog interessant, als je hier even laat weten dat je gestemd hebt.
Op basis van de poll, hierboven, is de schatting dat er nog maximaal 28 over zijn. Maar dit kunnen er ook minder zijn, omdat mogelijk niet iedereen die gestemd heeft, ook de poll heeft ingevuld.
Dus -en dit geldt voor iedereen die de Squale HFLE2024 ook gaaf vindt en erover denkt om 'm te bestellen- wacht niet te lang met stemmen! Anders vis je mogelijk achter het net…
Ja die en de anderen had ik natuurlijk ook ff moeten plaatsen, mijn nederige excuses aan @Junior die lekker kan stoeien met photoshop
Even 'n update.
Het lijkt erop dat we bij de laatste
zijn aangekomen. Mogelijk zijn dit er echter minder, omdat zoals gezegd niet iedereen de poll heeft ingevuld.
Dus, als je nog een Squale HFLE2024 wil, dan is dit wel het moment!

Bedankt alvast en bereid je voor op een super gezellig uitreikingsfeest!
125 bestellingen voor een HFLE is volgens mij een van de hoogste aantallen als ik me niet vergis. Knap hoor.
Dan kunnen ze aan de bak😂
Zou tof zijn als het de eerste word die de 150 aantikt
Wij zijn hoe dan ook al super tevreden met de ontvangst, het enthousiasme en alle stemmen/inschrijvingen.
Zou een coole actie zijn Mick. Dat er boven-list geboden gaat worden op een exemplaar
Schreef ik net in het poll topic, deze week zijn die laatste 25 er ook uit.
Dat wordt dus echt een top feest met een top HFLE 2024
Wat hebben voorgaande HFLE’S gedaan qua aantallen dan. Gewoon uit nieuwsgierigheid.
Kan ik alvast Martin Garrix boeken voor het feest?
De vorige “Pook” zoiets van 34 of 35, meer niet dus van die andere weet ik het niet. Volgens mij liep de Pelikaan ook niet zo hard als deze, maar dat weten anderen wel weer.
Net nog even de voorwaarden gelezen, maar ik kan niets vinden in het geval het maximale aantal wordt bereikt voor de einde van de stemronde.
Dat kan kloppen!
Het enige dat bekend is, is dat de stemronde ±14 dagen duurt. Het stoppen bij 150 stemmen voor de 1 of de ander en eerder dan de opgegeven stemperiode, kan in principe ook niet. Daarmee verhinder je dat de runner up nog stemmen krijgt.
Daar zijn we geloof ik ook nog nooit aanbeland
We zijn goed onderweg…als de poll nog steeds correct is zitten we op 129