HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Excuses Archer, maar er zijn ook zoveel mooie foto’s van die Squale dat ik die vergeten ben :wink:
Kon het niet laten, even reclame gemaakt in wat dragen wij vandaag van deze geweldige Squale :wink:

4 likes

FTFY

It ain’t over till the fat lady sings
Of
to finish first you first have to finish

Baal er wel van dat de Poll zo erg afwijkt, maar de Squale wint!
(Heb er alle vertrouwen in en ik wil hem :wink:).
Niet dat ik het andere voorstel niet waardeer maar het is niet mijn kopje thee.

6 likes

Er zijn geruchten dat die al weg is…

6 likes

Wil de schuldige zich even melden zodat men geen hoop meer hoeft te houden :grin:

3 likes

4 likes

Aangezien van meerdere stemmers betalingen (nog?) niet binnen (b)lijken te zijn, zijn er dus gewoon nog Squales HFLE2024 en dus ook diverse nummers beschikbaar. Dus sla nu je slag, zou ik zeggen!
Go For It - YouTube

Nog even de link waarin precies staat hoe je aan jouw Squale HFLE komt:

5 likes

Waar is alle hype?

2 likes

Wellicht roes uitslapen? :joy:

De Squale Kroeg is al open en bevolkt :grin:!

3 likes

Lekker hoor :grinning::+1:

6 likes

Krijgen jullie een tussenstand te horen? De poll was niet helemaal representatief vernam ik.

5 likes

Zoiets moois kun je toch niet laten lopen, zelfs ik ben nu al ongeduldig😊

8 likes

Ik vind het wel sterk van mijzelf dat ik nog steeds dapper weerstand bied, zoiets als dat dorpje in Gallië :rofl:.

7 likes

Rare jongens, die Squalisti!

6 likes

Ik zal eens vragen of we iets van een status update kunnen krijgen. @MotoSkooly, leest u mee? :crazy_face:

3 likes

En dat wil toch echt wel wat zeggen, sorry Hans heb mijn pilletjes zelf nog even nodig :wink:.

Liet hem gisteren aan mijn jongste zoon zien met die blauwe band, zegt ie “tis een dameshorloge”, maar met de stalen band kon het nog net zei die. Die wordt dus geschrapt uit het testament :rofl:

7 likes

Ik wil de hype-dip maar even gebruik als goed moment om te laten zien hoe aardig Squale, sunburst wijzerplaten in elkaar kan flansen:

9 likes

Prachtig! Was jij mij net voor in het blauw ? :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Geeft niet Ferry, ik heb zelf nog een lade vol, ik neem vanavond wel een pilletje die ik weg spoel met een Leffe Blond😀. Schrappen uit je testament heeft geen zin, hij krijgt z’n deel toch wel denk ik. Voor zover ik weet kun je in Nederland je kinderen niet helemaal onterven, als dit niet klopt hoor ik het wel als er een notaris onder ons is.
Mijn jongste zoon vond de HFLE 2024 wel mooi, maar zweert bij z’n “gouden” Casio.

De HFLE2024 is volgens mij genderneutraal.

3 likes

Ik heb begrepen dat dat wel kan. Althans, een vriend van m’n zoon heeft daar mee te maken. Volgens mij heb je in ieder geval wel altijd recht op je kindsdeel.

Maar het is dacht en volgens mij.

2 likes

Ja zoiets dacht ik ook.

2 likes