HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Precies wat mijn notaris vertelde, maar je hebt ze dan wel onterft vanuit het testament. Maar juridisch houden recht op hun legitieme portie, maar dat is wel een stuk minder dan de erven die in het testament staan. Man, ik moest 2 testamenten doorworstelen na de 2e pagina ben je al de weg kwijt :rofl:. Gelukkig kan een notaris ook Jip en Janneke taal :grin:

4 likes

Nee ik ben degene die hem aan @VriesKou heeft verkocht eerder dit jaar :grinning:

3 likes

Goed om te weten voor het geval mijn nu 2,5 jaar oude dochter ooit iets k*ts zegt over mijn HFLE Squale

4 likes

Gaat die er komen dan? Is de stemming al afgerond? :face_with_hand_over_mouth:.

3 likes

Alles hierboven was van hypothetische aard :slightly_smiling_face:

5 likes

Ik heb er alle vertrouwen in! Voor wie de Squale HFLE2024 een warm hart toedraagt, maar nog niet gestemd heeft; hieronder lees je precies wat je moet doen om een exemplaar te bemachtigen.

5 likes

100%

6 likes

Jazeker, nog geen nieuwe update vanuit de forumleiding. Volgens de Poll nog 4 plekjes te vergeven dan kan Squale de maximale oplage van 150 stuks gaan produceren.

Dus voor die laatste twijfelaars… stem nu het nog kan. Hij gaat echt niet in het blauwe gedeelte komen. Ja na 6 maanden voor een hogere prijs (zoals meer Squale Limiteds).

Maar ehh…deze doe je toch niet weg! :wink:

Zien we elkaar bij de uitreiking? :smiley:

14 likes

Maar de poll loopt niet gelijk met de feitelijke geldige uitgebrachte stemmen. Dus is er wat meer ruimte :wink:

3 likes

Wel mooie handel voor Squale :smiley:

3 likes

Voor ons ook, nou ja geen handel maar een top LE en ook nog eens onder list. Wat willen we nog meer :partying_face: :+1:

Tuurlijk, zo’n kans laten we toch niet lopen. Wordt gewoon een familie reunie :joy:

6 likes

Dat is het eigenlijk niet. Alleen als je een Limited flink duurder maakt is het leuke handel. Nu biedt je voor hetzelfde of minder een gelimiteerde oplage met gelimiteerde onderdelen die duurder zijn te maken of in te kopen en is de productie meer werk en kost gewoon meer.

Squale heeft ons aangeven dat ze er aan meewerken omdat ze het enthousiasme op ons mooie forum voor Squale erg waarderen, en daarom hebben ze ons verzoek goedgekeurd.

En misschien ook wel omdat het HFLE team een goed ontwerp heeft neergezet :crazy_face:

19 likes

De 1545 range mist op dit moment ook echt wel een blauwe plaat. Deze (licht) blauwe uitvoering laat goed zien hoe mooi dat kan zijn. Ben heel benieuwd hoe het ‘in the flesh’ gaat zijn. Even geduld hebben nog…

6 likes

Ook een mooie gelegenheid om de naamsbekendheid meer onder de aandacht te brengen van mensen, zoals ik, die nog nooit van dit merk hadden gehoord voordat ik op dit forum zat. Maar dat heb ik met meerdere merken sinds dit forum. Er gaat een hele nieuwe wereld voor mij open hier. Wat natuurlijk erg leuk is. En verslavend.
En verder is het gewoon een erg mooi ontwerp blijkt wel.

6 likes

Zojuist toch maar gestemd op de Squale.
Hij heeft best wat overlap in mijn collectie maar hij gaat heel gaaf worden.
En het zou zonde zijn als wij als forum de 150 stuks niet zouden volmaken.
Oja, en nummer 007 schijnt nog beschikbaar te zijn hoorde ik in de wandelgangen.

Ben alleen zo slecht in wachten 🫣

12 likes

:rofl: :rofl: :rofl:

4 likes

Ja heel vreemd, net zoals nummer 1, 69 en 7, blijkbaar totaal niet populair. Snap het dus ook echt niet, ach misshien dat er nog ergens een verdwaalt lid is wat 1 van die nummers zou willen hebben.
WEL EVEN STEMMEN NATUURLIJK :wink:

6 likes

Ben wel benieuwd of de betalingen en de aangemaakte pol nu na een week een beetje synchroon lopen.

Ik heb 3 nummers doorgeven 27, 127 of 150.
Als ze al weg zijn geen probleem.

6 likes

Wat zou leverdatum worden :crazy_face:

3 likes

Ik ook maar dat is een vraag voor @jur ,als hij dit wil/kan beantwoorden?

3 likes