Ik heb er alle vertrouwen in! Voor wie de Squale HFLE2024 een warm hart toedraagt, maar nog niet gestemd heeft; hieronder lees je precies wat je moet doen om een exemplaar te bemachtigen.
Jazeker, nog geen nieuwe update vanuit de forumleiding. Volgens de Poll nog 4 plekjes te vergeven dan kan Squale de maximale oplage van 150 stuks gaan produceren.
Dus voor die laatste twijfelaars… stem nu het nog kan. Hij gaat echt niet in het blauwe gedeelte komen. Ja na 6 maanden voor een hogere prijs (zoals meer Squale Limiteds).
Dat is het eigenlijk niet. Alleen als je een Limited flink duurder maakt is het leuke handel. Nu biedt je voor hetzelfde of minder een gelimiteerde oplage met gelimiteerde onderdelen die duurder zijn te maken of in te kopen en is de productie meer werk en kost gewoon meer.
Squale heeft ons aangeven dat ze er aan meewerken omdat ze het enthousiasme op ons mooie forum voor Squale erg waarderen, en daarom hebben ze ons verzoek goedgekeurd.
En misschien ook wel omdat het HFLE team een goed ontwerp heeft neergezet
De 1545 range mist op dit moment ook echt wel een blauwe plaat. Deze (licht) blauwe uitvoering laat goed zien hoe mooi dat kan zijn. Ben heel benieuwd hoe het ‘in the flesh’ gaat zijn. Even geduld hebben nog…
Ook een mooie gelegenheid om de naamsbekendheid meer onder de aandacht te brengen van mensen, zoals ik, die nog nooit van dit merk hadden gehoord voordat ik op dit forum zat. Maar dat heb ik met meerdere merken sinds dit forum. Er gaat een hele nieuwe wereld voor mij open hier. Wat natuurlijk erg leuk is. En verslavend.
En verder is het gewoon een erg mooi ontwerp blijkt wel.
Zojuist toch maar gestemd op de Squale.
Hij heeft best wat overlap in mijn collectie maar hij gaat heel gaaf worden.
En het zou zonde zijn als wij als forum de 150 stuks niet zouden volmaken.
Oja, en nummer 007 schijnt nog beschikbaar te zijn hoorde ik in de wandelgangen.
Ja heel vreemd, net zoals nummer 1, 69 en 7, blijkbaar totaal niet populair. Snap het dus ook echt niet, ach misshien dat er nog ergens een verdwaalt lid is wat 1 van die nummers zou willen hebben.
WEL EVEN STEMMEN NATUURLIJK
Zeker, kan niet wachten tot we foto’s van die dial ontvangen
Top!
Hopelijk wordt hij net even anders dan de rest met die contrasterende bezelinsert en de kleine oranje details
Op z’n minst voor 1 mei, met een beetje mazzel heeft Squale ruimte om wat eerder op te leveren. Dat kan pas met ze worden besproken als we weten of het voorstel wordt verkozen of niet.
Eerder was er een afwijking, hopelijk zijn er nu meer betalingen binnen en gaan we richting die 150 want zoals @Ipa1968 al zei: