Nog beter als het dan vriest
Dan komt het al in januari of februari
Volgens mijn glazen bol zal het omstreeks 15 januari zijn, dus zoek je feestpak maar alvast uit
Als het goed is heeft m’n mintkleurige Fiat 500 dan juist een grote beurt gehad, dus startklaar om de Squale op te gaan halen.
Die kan in de garage blijven staan, we hebben toch een touringcar van @Watchout4thebus. Walter haalt ons allemaal in het land op en hij is natuurlijk de BOB
Ook langs Brabant
Daar had ik nog even niet aan gedacht, goed van jou Ferry,
Haha ik ben bang dat ik het niet haal met de rijtijdenwet
Het lijkt erop dat de betalingen niet gelijk lopen met de stemmen in de pol. Dit kan betekenen dat er nog veel plekken over zijn maar het kan ook zo zijn dat de betalingen met vertraging binnen komen en dat we wel al dicht bij de 150 (of erover) zitten.
Mocht je nog twijfelen zou ik zeggen: betaal en stem. Dan heb je nu nog de grootste kans hem te pakken te krijgen en zien we je hopelijk bij de uitreiking volgend jaar
Ik kan niet wachten op de productiefoto’s van deze topper!
Pfff wel iets om moedeloos van te worden, ik ben niet de slimste hoor maar Baseman (J.S.Konst) kan toch op zijn afschriften zien hoeveel keer er €75,00 is betaald en hoeveel keer €50,00. Kwestie van even tellen toch en je weet hoeveel er voor de Squale en de Dufeau zijn binnen gekomen. Dat is fase 1, fase 2 is hoeveel er gestemd hebben en dat vergelijken met de betalingen. Fase 3 hoeveel hebben Jur een pb gestuurd met een voorkeursnummer.
Maar misschien ben ik nog net te vroeg met mijn opmerking en zien we dat vanavond.? Maar ongeduldig ben ik wel, maar dat is bekend
Ferry, ‘pil!!’
Alweer, ben ik van het roken af raak ik verslaafd aan de pillen.
Maar ff serieus, wil je weten of de poll klopt dan de manier zoals ik beschreef. Weet je gelijk hoeveel er gestemd hebben maar niet betaald. Tis maar een idee van deze kneus, en nu ga ik 2 pillen innemen
“Geduld is een schone zaak, maar je moet er wel de tijd voor hebben”
– vast wel iemand
Beetje rustig aan met de pillen, hè Ferry!
Maareh, ik heb begrepen dat het aantal betalingen dat binnen is weliswaar lager ligt dan het aantal stemmen in de poll. Maar de verhoudingen zouden wel kloppen. Dus zo’n 86% voor onze Squale en 14% voor de Duffeau. Nou ja, ziet er op zich wel heel goed uit voor de Squale, dus. Waarvoor dank, iedereen!.
Vraagje:
Wie krijgt voorrang?
Degene die stemt en (nog) niet betaalt,
of een iemand daarna die wèl betaalt èn stemt?
Die van rechts
Lijkt mij, degene die stemt en ook betaalt. Stemmen en nog niet betalen maakt de poll niet duidelijk. Maar kom op, (we staan ff op de markt) wie maakt ons los, nog maar een paar te gaan
En we draaien het ff om Ed, waarvoor dank Squale team. Top prestatie
En als de verkiezingen voorbij zijn en er is beslist wie er gewonnen heeft is er dan ook geen optie meer om te bestellen mochten er nog géén 150 besteld zijn. Of wordt dan gelijk de productie gestart.
Ik vraag dit uit nieuwsgierigheid of voor een ander. Ik heb zelf allang gestemd.
En betaald ook trouwens.