HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Jongens. Het moge duidelijk zijn…we gaan gewoon winnen. We staan met 86 - 14 voor. :partying_face:

4 likes

Laten we het hopen, kan ook zo zijn dat er maar 2 voor de Squale (hypothetisch he) gestemd en betaald hebben en de rest alleen maar gestemd en dat die andere meer betalingen binnen heeft.
Dus we houden het spannend tot het einde :wink:

4 likes

Kan niet. Ook hypothetisch niet. Volgens mij liepen de stemmen en betalingen zelfs na 50 stuks nog gelijk.

We gaan gewoon winnen .

Zie er al naar uit om een biertje met je te doen @fredpanarai1!

Met de rest natuurlijk ook.

6 likes

Tuurlijk gaan we winnen maar wil de andere partij toch een beetje spanning geven :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

Lijkt mij tof, jij een triple bier en voor mij een Gin on the rocks :+1:

5 likes

Lekker zeg. Welkom!
Net op tijd zo lijkt, tenzij we al over die 150 zitten…?

5 likes

Buogiorno a tutti! :coffee:

Even voor wie nog twijfelde.
Naskho - Refutation of Borders

Vandaag is het dan echt zover: de laatste dag dat je voor de onverwoestbare en bijzonder prettig uitziende Squale HFLE2024 kunt stemmen! Dus pak die kans! Hieronder lees je precies hoe.

One Last Chance GIF - Last Chance One Last Chance - Discover & Share GIFs

9 likes

:scream:

1 like

Hypeman Ed is de dag goed begonnen maar laten we zorgen dat er vandaag niemand is die dit topic over het hoofd ziet en perongeluk de laatste kans mist om te stemmen op ons mooie voorstel.

Heerlijk om nog steeds al het enthousiasme te zien hier!!

7 likes

Ik voorzie een “[HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545]” deel 2, voordat de uitlevering heeft plaatsgevonden.

5 likes

Dat zou wel moeten lukken, als de productiefoto’s van Squale beginnen binnen te druppelen gaat het los.

:star_struck:

4 likes

Goed idee! Doe ik ook mijn duit in het zakje.
Wat is de laatste stand van zaken rond poll versus betalingen?

3 likes

Voor de mensen die het niet helemaal duidelijk is, stemmen doe je in de onderstaande volgorde:

1. € 75,00 overmaken op rekening: NL06 KNAB 0618 2836 17 tnv J.S. Konst onder vermelding van je Forumnaam
  2. Een PB naar Jur sturen, mocht je een voorkeursnummer hebben
  3. Vull de Poll in.

Doe je voordeel met deze handleiding, je hebt nog ruim 12 uurtjes!

Succes!

4 likes

Daar hebben wij, volgens mij, in de afgelopen 48 uur geen update meer over gehad en ik weet niet of we dat vandaag nog gaan krijgen.

Maar ach, what’s another 24 hours waiting for the results?

5 likes

nervous-nail-biting

6 likes

Waarheid als een :cow2:

4 likes

Ik dacht waar gaat deze hype over? kwam niet verder dan @plees bij het om hoog schrollen :grin:

Wat een oerlelijk ding deze squale, moet er niet aan denken dat ik een horloge heb die 100+ eigenaren op HF ook hebben volgend jaar :grimacing: laat staan de kleur ! die is volgend jaar echt niet zo hot meer :stuck_out_tongue:
Maar goed, ieder zijn meug :+1:

1 like

Ik dacht dat ik alles een paar weken geleden al op de rit had (iig stappen 1 en 2) maar die stap 3, de Poll, waar staat die dan?? Ben in het HFLE geweld totaal vergeten of ik die al had ingevuld of niet :crazy_face:… en wil uiteraard de boot niet missen.

4 likes

Een voorkeursnummer opgeven en de poll invullen zijn optioneel en dus géén verplichte stappen in het stemproces, al is het voor de lui die zich met pilletjes in bedwang moeten houden wel prettig als alle stemmers ook de poll invullen.

Stemmen doe je echter enkel en alleen door een bedrag (75 euro voor de Squale of 50 euro voor de Dufeau) over te maken op rekening: NL06 KNAB 0618 2836 17 tnv J.S. Konst onder vermelding van je Forumnaam.

Let wel, alleen wie stemt, en dus betaalt, komt uiteindelijk in aanmerking voor de HFLE, wanneer jouw keuze wint.

5 likes

Okido, dank, dan kan ik nu lekker onderuitgezakt de verkiezingsuitslag gaan afwachten…

3 likes

3 likes