HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Let’s go! Hoop echt een prima uitslag en groen licht!!!

Plaatje voor de sfeer:

5 likes

Super HFLE dit jaar!
Mag de beste winnen. :slightly_smiling_face:

4 likes

Bedankt voor de mooie woorden :joy: :heart:

6 likes

Angy reactiongifs GIF on GIFER - by Kenin

7 likes

:rofl:
Ik snap iets niet:
image
vind jij mooi. Ligt toch aardig dichtbij de Squale tussen dicht geknepen ogen:crazy_face: :smirk:

8 likes

Anyways, the clock is ticking…
Clock Gif - IceGif
Nog een paar uurtjes!
Wij, #TeamSqualeHFLE2024 hebben er zin in: straks een supermooie en unieke Squale om de pols en een Squale uitreikingsfeest! Can’t wait!

Voor wie niet helemaal naar boven wil scrollen: dit is hoe je ervoor zorgt dat jij er ook een hebt.

4 likes

Oh, sorry!

Hierbij de link naar de Poll!

Daar heeft @Nobler helemaal gelijk in! Stap 1 is gewoon het belangrijkste en daarom ook stap 1. De rest mag naar gelieve worden gedaan of gelaten.

:crazy_face:

5 likes

Check, dank. Ik blijk destijds al gestemd te hebben… Lekkere tussenstand/indicatie trouwens: 85% voor Squale in de poll! Hopelijk net zo veel (aan)betalers…

Leuk vooruitzicht, begin 2024 een Squale erbij in de collectie en mss nog een leuk GTG event en goodies erbij ook :laughing: :grin:!

5 likes

Dat is zeker een leuk vooruitzicht! Hou vooralsnog medio april/mei aan, dan komt het vanzelf goed!

5 likes

Gebaseerd op de vorige HFLE waaraan ik meedeed, ga ik uit van uitlevering van die dingen met Sint Juttemis :laughing: . Kortom: ik zie het allemaal met veel genoegen, en een grote portie geduld, tegemoet!

Jullie verder veel succes met al het geregel achter de schermen.

5 likes

image

Aha, nu snap ik het. Je moet dus eerst naar het topic Verkiezing HFLE 2024, alles goed lezen. Geld overmaken naar J.S. Konst voor de Dufeau dus €50,00 en voor de Squale €75,00 dan bij opmerkingen je forumnaam vermelden. Vervolgens ga je naar het topic "Ik heb gestemd op…(poll). Dan stuur je een pb naar Jur en geef je een voorkeur nummer door, de laatste 2 stappen zijn niet verplicht. Maar wel zo handig om toch even de poll in te vullen.

Heb ik het zo goed begrepen @TagEd van het Squale team. Zo ja, heb ik het toch per toeval allemaal goed gedaan. Anders had ik natuurlijk van het team een pv gekregen. En dat wil ik natuurlijk niet, Ed kan heel gemeen kijken hoor :wink:
image
Was ik op tijd Ed, spanning is niet meer te houden???

Alleen, alleen weer die klok he. Pilletjes helpen niet meer, in mijn dromen zie ik een hele mooie Squale die achterna wordt gezeten door een klok.

Maar goed, wil nogmaals het hele team. Zowel degene die het georganiseerd hebben als de vraagbaken een hele grote veer in hun poeperd steken voor het geweldige werk en hulp :+1:. Sorry dat ik zo weinig reageerde in dit topic :innocent:.

Nog even voor de zekerheid, het gaat toch om dit geweldige horloge?
image

O ja @Switch, jou verwijs ik naar HFLE 2024 finaal voorstel Dufeau.
Zal je heel gelukkig van worden. Wint die het niet, dan gewoon een soortgelijk (niet dezelfde natuurlijk) elders kopen waar er wereldwijd maar zo’n 100.000 mensen mee lopen :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

Niks misschien, GTG komt er gewoon moeten nog wel een poll houden, komt er een band of een DJ :wink:. En die goodies waren al eerder belooft :+1:

5 likes

Het is je vergeven, mede hierdoor :point_down: :crazy_face:

En hartelijk bedankt, Fer!! :sweat_smile::rofl:

Correct! :grin:

Tevens juist! :muscle:

2 likes

Wel lastig dat we zelf moeten optellen, maar ik heb keurig €125,= overgemaakt :sweat_smile:

4 likes

Jij gaat op safe! Slim!

2 likes

Heel netjes, hoef je straks ook minder bij te betalen. Maar je kunt maar op 1 van de 2 stemmen, benieuwd op welke je gestemd hebt, of heb je niet gestemd? Kunnen we bij beide horloges weer 1 bijtellen. Ja dat optellen is idd heel lastig, 50 appels en 75 peren, je moet ze maar net in huis hebben toch :rofl:

2 likes

Nog twee uurtjes, mensen!

6 likes

Beste kunden, sie haben noch anderthalb stunden!

4 likes

HET LAATSTE UUR WIL IK EEN KLOK DIE AFTELD, HARTSLAG LOOPT TEGEN DE 200, BLOEDDRUK 180-140 :roll_eyes :clock11:

4 likes

:pill::pill::pill::pill::pill::pill::pill::pill::pill::pill:

3 likes

Helpen niet meer, ik wil die klok @Kleine_gup_in_grote_oceaan :partying_face:

4 likes