HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Heel netjes, hoef je straks ook minder bij te betalen. Maar je kunt maar op 1 van de 2 stemmen, benieuwd op welke je gestemd hebt, of heb je niet gestemd? Kunnen we bij beide horloges weer 1 bijtellen. Ja dat optellen is idd heel lastig, 50 appels en 75 peren, je moet ze maar net in huis hebben toch :rofl:

2 likes

Nog twee uurtjes, mensen!

6 likes

Beste kunden, sie haben noch anderthalb stunden!

4 likes

HET LAATSTE UUR WIL IK EEN KLOK DIE AFTELD, HARTSLAG LOOPT TEGEN DE 200, BLOEDDRUK 180-140 :roll_eyes :clock11:

4 likes

:pill::pill::pill::pill::pill::pill::pill::pill::pill::pill:

3 likes

Helpen niet meer, ik wil die klok @Kleine_gup_in_grote_oceaan :partying_face:

4 likes

twelve

13 likes

Wees erbij wees erbij!!!

5 likes
Finish For Ferry
1 like

Hij is kaput, Ferry! Sorry, maat!

1 like

we hebben gewonnen

Het kan gewoon niet meer mis gaan, @Jur pak je telraam er maar alvast bij :wink:

3 likes

Wil ik geen klok, krijg ik een klok. Nu vraag ik om een klok, is die kaput. Zal wel aan mijn karma liggen :cry:

1 like

Ik zal van de week ff kijken voor een klok tot leverdatum :joy::joy:.

2 likes

JIJ JIJ, maakt mij hier gewoon knettergek. Ga een klacht indienen bij de vraagbaak van het Squale team!!! O wacht, daar ben jij er 1 van, dat wordt dus vriendjes politiek :smirk:

3 likes

Ik dag da wij ook vriendjes waren!? Ik hou nie vaan politiek! Ik krijg toch nooit m’n zin. :sweat_smile: En dan stem ik ook nog elke x braaf.

1 like

Zijn we ook hoor KGIGO (slijm slijm), jullie gaan toch de horloges verdelen? Nee, trek mijn woorden terug, ga geen klacht indienen anders krijg ik straf :wink:

2 likes

:rofl:

Dan krijg jij gewoon nummer 151!

Maar die is er helemaal niet, hmm :thinking:.

1 like

Dat wordt dan een kort geding, moet wel heel snel. Is er nog een rechter actief nu. KGIGO zit mij te jennen en wil mij een niet bestaand horloge toebedelen. Wel graag binnen 20 min reageren en uitspraak doen in mijn voordeel, please please ik ben :innocent:

1 like

Hahahaha :joy:

1 like

Ik denk dat we gewoon maar moeten gaan slapen, Fer.

Ik denk niet dat Jur zometeen de uitslag zal geven. Waarschijnlijk zelfs pas op 2 november, zoals aangegeven in het verkiezingstopic. :sweat_smile::joy:

Klok?

1 like