HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Ik geloof je, Jur ligt ook altijd vroeg op bed :grin:. Welterusten iedereen, ik ga nog even op stap :partying_face:

1 like

Veel plezier, dinsdag is een mooie dag om te stappen!

Ik ga in ieder geval slapen, want morgen weer werken!

Slaap lekker!

1 like

:+1:

1 like

Waaaaaat!

De winst is binnen :sunglasses:

giphy

8 likes

Yessir!!! :beers::clinking_glasses::partying_face:

7 likes

Gefeliciteerd! :clinking_glasses: :partying_face: @Archer @TagEd @Kleine_gup_in_grote_oceaan en natuurlijk mannen van Q @royke74 (en Motoskooly maar mag er maar 4 taggen :sweat_smile:)
Welverdiend :facepunch:t3:

11 likes

en @MotoSkooly ook gefeliciteerd!

zo dan :smiley:

7 likes

:joy:

Wat ontzettend tof dat ie er gewoon gaat komen!!!

Renders zijn tof, maar ik kan niet wachten op een foto! :smiley:

4 likes

Heel tof! Maar nu komt het echte geregel!

Nee joh, hoeft helemaal niet. Kijk eens, een 1545 op leer! Staat hem ook nog, vind ik dan!

4 likes

Same! Squale maakt echt hele toffe sunburst dials. Kan niet wachten foto’s te zien van die van ons in ijsblauw met de kleine oranje details :scream:

Voorbeeldje van een ex:

6 likes

Erg mooi inderdaad, mag ik een foto van de zijkant alstublieft? :stuck_out_tongue:

1 like

Dat is inderdaad een prachtige sunburst :heart_eyes:

3 likes

Natuurlijk!

Kijk eens :rofl:

4 likes

No worries, ik ben er straks gewoon bij als de Squale wordt uitgeleverd hoor :wink:

5 likes

Vriendelijk bedankt, wat een plaatje :drooling_face: Die gaat mooi op de pols liggen!

1 like

Ow wacht, dit is niet dezelfde 1545, maar het oude model! Het nieuwe model, de HFLE dus, heeft geen crownguards. Als het gaat om de kastvorm en de lugs, dan komt dat volgens mij wel erg overeen. Althans, ik heb de nieuwe 1545 al omgehad en voelde niet meteen merkbaar verschil.

3 likes

Het gaat mij er vooral om dat de kastbodem niet zo ver uitsteekt ten opzichte van de kast en lugs, lijkt niet het geval te zijn :smiley:

2 likes

Voor jouw beeldvorming, een foto van de andere kant.

4 likes

Benieuwd naar de blauwe wijzerplaat in het echt.

4 likes