Ik sluit me hierbij aan. Indien je het horloge oerlelijk vindt, dan zeg ik: Gewoon weglopen, niet meer over praten en niet meer om malen.

Misschien kan je samen met de HFLE 2024 Squale crew mij als nog overtuigen
Nee joh, volgens mij las ik eerder dat je 'm

oerlelijk
vond. Dan moet je 'm zeker niet kopen! Wij willen alleen mensen die 'm gaaf vinden.
Ha, we hebben gewonnen. Was dat een verrassing nee toch, met al die reclame van dit geweldige horloge kon het gewoon niet misgaan toch. En nogmaals wil ik het hele team van Squale @Archer
@TagEd @Kleine_gup_in_grote_oceaan @royke74 en niet te vergeten ook Motoskooly bedanken voor hun inzet tot op heden
. Want dit is nog maar het begin, het echte werk gaat nu beginnen.

al die reclame
Daarvoor mag je jezelf ook gewoon een klopje op je schouder geven.

Want dit is nog maar het begin, het echte werk gaat nu beginnen.
Ja, daar zat ik vannacht ook nog aan te denken!
Maar nu lees ik van @Switch dat de Squale niet eens de 115 gaat aantikken, is dat zo @Archer?
Enne Switch, jij weet net zo goed als ik dat je niet te overtuigen bent bij een oerlelijk horloge toch . Maar je moet (zeggen ze) nooit naar het uiterlijk kijken maar naar het innerlijk, met een goed karakter ga je er nooit van scheiden. Nu zeg ik natuurlijk nooit NEE als ik (mocht je er 1 verloten) hem kan winnen. Niet omdat ik hebberig ben hoor, maar ik zit hier met een ega die zowel model is en een goed innerlijk heeft, maar een kleptomaan is als het om mijn horloges gaat. Heeft al aangegeven dat mijn Squale gewoon ingepikt gaat worden.
Maar ff serieus, mocht jij die toch willen verloten ongeacht of wij je overtuigen, laat hem dan naar iemand gaan die er niet de centjes voor heeft. Pleeg je een goede daad en is ook nog eens goed voor je karma .
O jee, vergeet ik toch om ook @Jur te bedanken voor zijn inzet en het opzetten van die 2 topics en natuurlijk voor al het beantwoorden van die pbās en het rekenwerk
.
En nu maar hopen dat Jur nr.1 voor mij apart houdt en voor @SpringDrive natuurlijk 007-7 of was het nu in overleg met je vrouw 69 .
Maar mijn dag is top en kan niet meer stuk

7
Daar hoop ik op. Nog even afwachten

Yessir!!!
Mannen (/dames?),
Ik wil graag delen in de feestvreugde (jullie/wij schijnen gewonnen te hebben?!) maar ik vind nergens een āHFLE DEFINITIEVE UITSLAG / WINST VOOR HET SQUALE ONTWERPā -achtig topic op het forumā¦
Zou het niet passend zijn om dat in de rubriek HFLE 2024 te plaatsen?
Dat kan wellicht nog meer aficionados doen besluiten om alsnog in te stappen (als dat nog kan; lijkt me commercieel van wel toch).
Verder wil ik me nergens mee bemoeien en ga ik gewoon in alle rust de GTG afwachten om jullie ontwerp in ontvangst te nemenā¦
Cheers, op de sweet smell of victory

maar ik vind nergens een āHFLE DEFINITIEVE UITSLAG / WINST VOOR HET SQUALE ONTWERPā -achtig topic op het forumā¦
FTFY
[afbeelding]
Potverdikkeme!! Ik ben echt aan een bril toe!! Hoe kan ik die nou gemist hebben?
Dank!!

Potverdikkeme!! Ik ben echt aan een bril toe!! Hoe kan ik die nou gemist hebben?
Dank!!
Dit dus⦠Dank!
En graag gedaan, natuurijk! Jij bedankt voor je support en stem!
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen mensen, maar op is op. Dit geldt voor zowel het aantal en de tijd die Jur jullie geeft om alsnog voor deze mooie Squale te gaan.
Wordt een leuke uitreiking zo!

Maar nu komt het echte geregel!
Alvast een begin;
Nummer 065 met stalen band
Noted by Jur
Heb me ook aangemeld voor de Squale.
Deze uitvoering spreekt mij erg aan.
En prijs technies ook.
Yes, gelukt.
Ik heb weerstand geboden .
Evengoed, alle kopers veel plezier met deze unieke Squale .
Nog even geduld.

Ik heb weerstand geboden
.
Nope, je bent gewoon een angsthaas. Nou je hebt dikke pech, deze Squale komt echt niet in het blauw. O wel, maar dan premium