Dikke proficiat, idd zeeeeer mooi deze
Mijn stem hebben jullie ook
Echt prachtig
Hahaha, mogen niet meer in het auto topic. Dus dan maar hier?
By the way, die van mij zijn ook op
Dank jullie voor de complimenten! En iedereen hier bedankt!
Mooi!!
Erg mooi ontwerp! Ik word hier hebberig van😁
Whoow… net toen ik al een poostje rust had komen jullie hiermee!
Is er een render waarop te zien is welke kleur de lume is, hoe deze in het donker kleurt?
Volgens mij moeten we nog even wachten met een voorkeursnummer
Ik kijk er al de hele dag naar en neig naar nee.
Wel mooi dat er met zoveel enthousiasme aan gewerkt is en er nu al zoveel liefhebbers zijn. Petje af.
Ik ben benieuwd of er nog andere opties komen naast deze Squale. Ik hoop het.
Keuze is altijd prettig.
Fantastisch initiatief! Ik weet hoe lastig het is om met een voorstel te komen. Er gaat veel werk inzitten en het is onmogelijk om iedereen tevreden te houden. Ik vond het fantastisch om het voorstel voor wat de HFLE 2022 werd te doen, maar ik stond niet te springen om het direct nog een keer te doen. Zo’n finaal aanbod is wat dat betreft praktischer haha.
Mooi dat er na een jaartje pauze een gedegen traject gestart is, dan wordt het ook qua uitlevering met recht een HFLE 2024!
Heel veel succes mannen en veel plezier voor de kopers. Ik ben zelf aan het wachten op de Lorier Astra en twee horloges tegelijk aanschaffen zit er niet in. Het ontwerp is ook niet helemaal voor mij, maar ik vind het wel erg gaaf dat het een uitgesproken ontwerp is. En dat die faux lume vervangen is juich ik ook toe haha
Mocht ons voorstel winnen, dan gaan de mannen van Q-watches verder in gesprek met Squale, voor wat betreft de puntjes op de i, waaronder de kleur van de lumen. Ze zullen dan uiteraard ook om een render vragen.
Dat zou zelfs leuk zijn en de competitie die daarbij hoort, ook!
Bedankt voor deze lovende worden, namens het hele team!
Ik vind het een tof design!
Bij twijfel niet oversteken toch! Aan de andere kant, als de meestal wat fletse render je nu al doet twijfelen kan het eindproduct eigenlijk alleen nog maar beter zijn
Ziet er goed uit. Ga aanschaf zeker overwegen!
Redelijk recent lid geworden en kende dit concept niet, maar een erg tof idee! Als alle ‘ervaren leden’ de kans hebben gehad en er na een week nog geen 150 zijn afgenomen hier ook zeker interesse
Als nieuw lid heb je dezelfde rechten om mee te doen aan de HFLE als ouder gedienden hoor. Of je moet er zelf uit etische overweging voor kiezen anderen voorrang te geven, dat kan natuurlijk.
Er is hier goed werk gedaan zeg, wat een leuke HFLE!
Squale staat niet echt bekend om goed licht (helaas), maar het zou er wat mij betreft fris uitzien als 't gewoon blauw is. Even snel een sjopje voor jullie gedaan.
… oh enne, waarom zou jullie voorstel niet winnen?

blauw
Dit is inderdaad een van de punten dat zal worden aangehaald tijdens de communicatie.

waarom zou jullie voorstel niet winnen?
Een wijs man zei ooit ‘niet de huid verkopen, voordat je de beer hebt geschoten’.
Je weet nooit wat voor onverwacht voorstel er ineens nog om de hoek komt kijken. Dit voorstel was net zo onverwacht en dit zou zomaar 2x kunnen gebeuren.

dit zou zomaar 2x kunnen gebeuren
Of drie keer …
Tja, jenever ken tell.