HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Waarom staat er eigenlijk dutch watch forum op de caseback ipv horlogeforum?

Heb niet de hele draad gelezen.

3 likes

Schijnbaar staat dat zo in de reglementen :man_shrugging:t2:

1 like

Vreemd aangezien de website zo niet heet :sweat_smile:

3 likes

Ja!!!

Absoluut JA

3 likes

Phoa… deze is wel heel dik!

Ik heb niet nog een duiker nodig…

Shit…

Ik wil hem!

10 likes

Dit ontwerp is tot stand gekomen mmv Squale en goedgekeurd door Squale en de moderators van HF. HFLE24 hebben we op de dial laten zetten. De Limited nummering met daarnaast DWF in het Engels, omdat de text op de caseback geheel in het Engels is. Dus wel een gepersonaliseerde/genummerde caseback zoals de voorwaarden voorschrijven.

7 likes

Oei oei oei dat zou zomaar de eerste HFLE zijn waar ik aan meedoe. Er zijn in dit forum al genoeg superlatieven gebruikt, maar mannen goed gedaan! Super strak ontwerp, sympathiek merk, kek kleurtje. :raised_hands:t2:

3 likes

Duikers heb je niet nodig, die moet je gewoon hebben :smirk:

4 likes

Hier word ik blij van, thanks Tom!

3 likes

Gaaf zeg! Deze heeft zeker mijn interesse!

4 likes

Zeker mijn interesse ik hou hem in de gaten.

3 likes

Mooi ontwerp deze frisse kleur. Zou zo maar een NA kunnen worden. :sweat_smile:

3 likes

Bam! Die komt even binnenvliegen. Fraai en nu al zo veel handen op elkaar. Op naar > 100 inschrijvers!

2 likes

We zien inderdaad veel enthousiasme en daar zijn we super blij mee!:partying_face: Heel benieuwd hoe het straks in een eventuele stemronde gaat en (als wij het worden) uiteraard bij de officiƫle inschrijving. Houd ons in de gaten, HF en houd jullie enthousiasme vast! Dan kan deze er echt komen!:muscle::champagne:

6 likes

Ik kijk hier nu een weekje mee op het (actieve) forum en vind dit wel een mooi initiatief.
Het ontwerp is ook zeer geslaagd en wat doet zo’n horlogeband veel voor het uiterlijk zeg.

4 likes

O.k., ik ben er vandaag achtergekomen dat je zelfs als TL-3 door je likes heen kunt zijn.:grimacing::confused:

Dus de like hierboven, is de laatste like die ik kan geven, de komende 11(!!) uur. Betekent niet dat ik je post niet waardeer, dus.

4 likes

En # 022 hier graag. Beide banden zou ook top zijn, kunnen we lekker wisselen. En doe ook maar oranje bandje nu ik het zie……

Edit net te laat voor #22 dus dan maar #40

5 likes

Eens
Verder een zeer geslaagd initiatief,hulde :+1:t2:

2 likes

Hoe werkt dit @Mr_Broke? Mag je dan ook niet meer reageren?

5 likes

Oehh ik doe mee!

2 likes