HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Had geen idee wat ik kon verwachten, maar dit ziet er goed uit! Geen datum, dat komt de balans ten goede en een lekkere frisse kleur. Zou zo maar kunnen dat er toch nog een duiker aan de collectie gaat worden toegevoegd.
Mijn complimenten voor de inzet en het resultaat!

2 likes

Ja mooi hoor. Ben benieuwd naar de andere HFLE 2024’s maar dit is wel een echte kanshebber voor mij (op staal).

1 like

Ziet er tof uit.
Ik heb (waarschijnlijk, als dit allemaal doorgaat ‘had’) nlets met het merk, maar dit triggerd mij wel. Doe maar.

2 likes

Squale :white_check_mark:
No date :white_check_mark:
<40mm :white_check_mark:
Prijs :white_check_mark:

1545 :x:
Sunburst :x:
HFLE tekst :x:

Echt een heel tof voorstel mannen! Geen idee of er nog meer voorstellen komen maar dit is nu al de winnaar. Ik doe niet mee want de kleurencombinatie spreekt me niet aan. Maar misschien nadat ik de echte plaatjes heb gezien dat ik 'm uit het blauwe deel oppik :sweat_smile::partying_face:

5 likes

Thanks @junior, leuk om te zien hoe hij het zou doen met verschillende kleurtjes. Ik zou ze zelf allemaal wel willen op groen na :crazy_face:

1 like

Ik sla over i.v.m. de maat, maar echt een heel mooi ontwerp, super gedaan mensen :ok_hand:

3 likes

Zoals velen al hebben gezegd: wow wat een cool ontwerp! Count me in! Dit gaat ook mijn eerste HF horloge worden.

Zijn 150 stuks wel genoeg?

In ieder geval, top gedaan en complimenten voor de initiatiefnemers!

3 likes

:smirk:

1 like

Count me in
Prachtige combinatie

2 likes

Mooi initiatief, fraai horloge, alleen geen datumvenster, is voor mij een no go.
Succes gewenst.

4 likes

Speciaal voor jou de eerste die weer beschikbaar was. :grimacing:

1 like

:rofl: :grin: :+1: :+1: driedubbel terug voor deze actie

2 likes

:sweat_smile:
It’s a waiting game, 2day.

5 likes

:face_with_raised_eyebrow:

2 likes

wat een geweldig horloge echt te gek hoor

4 likes

Complimenten aan de heren die al het werk hebben gedaan. Deze zal het vast worden. Mooi horloge van een mooi merk. Ik heb de HFLE2022, ook een duiker , dus ik doe niet mee. Maar dat mag de pret niet drukken, belangstelling genoeg, zo te zien.

4 likes

nog een keer kijken wat een gaaf horloge , count me in !

5 likes

YES, count me in.

4 likes

Ik wil op de lijst #22 graag :grinning:

3 likes

Hopelijk wel, zou vervelend zijn als er leden teleurgesteld moeten worden natuurlijk.

2 likes