21!
0 is ook goed.
Die wil ik
Goedemorgen dames en heren,
Ik zie dat deze introductie de kroeg aardig opengehouden heeft. Gelukkig had @TagEd een jetlegging, was hij vroeg wakker en kon hij al vroeg op het toetsenbord rammen.
Niet gedacht dat het met TL-3 zou gebeuren, maar mijn likes zijn op! Dus als ik je niet heb geliked (vanaf post 189), maar wel op je reageer, dan weet je hoe dat komt! Ik vind je niet minder aardig, of zo. .
Iedereen voor zover bedankt voor alle reacties! My likes be back!
Wat een prachtig design! Ergens doet mij dit goed
Zeker interesse!
… @ your service!
Even een paar kleurtjes onder elkaar. In werkelijkheid kan dit uiteraard afwijken, sowieso toont een render altijd wat ‘mechaniser’ dan in 't eggie. Maar goed, dit geeft wel een beeld.
Lichtblauw:
Groen:
Oranje:
Zwart:
Wit:
PS Deze kleuren zullen niet allemaal bij Squale te krijgen zijn, maar ome Ali staat er vol mee. Pimpelpaars kan vast ook, als je dat wil.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar
SEXY!
Ik vind zelf de oranje band wel tof!
Squale gaat altijd goed met oranje, grappig …
Ik weet niet, het is voor mij het niet gangbare… Ik word snel aangetrokken tot niet in de maat lopen
.
Met een lichtblauwe, oranje of misschien zelfs witte tropic, heb je echt het ultieme zomerhorloge!
Maar ik vind 'm op de bijgeleverde grijze tropic toch ook gewoon super en die Squale tropics dragen super comfortabel!
Briljant ding.
Ik doe mee!
Pfff kan alvast bandjes bestellen…lekkere combo’s…
Vraag aan de organisatie : Als het de HFLE 24 gaat worden, gaat deze voor de zomer geleverd worden of na de zomer ?
Dat wordt voor de zomer. Volgens mij is de streefleverdatum 1 mei.
De datum van oplevering moet volgens de regelementen voor 1 mei liggen inderdaad. Dat is wel het voordeel van dat de data dit keer zijn opgeschoven!
Dat dus. Dus mooi op tijd om mee te nemen!
Die heb ik nog even toegevoegd.
Althans een snelle poging daartoe.
Prachtig horloge! Proficiat aan allen die hieraan meegewerkt hebben!
Zo, dat ziet er ook lekker uit! Meteen duidelijk ook, dat dit horloge een echte bandensl@t is!
Ik heb niet eerder interesse gehad in een HFLE maar als dit hem wordt doe ik mee!