HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Wat een goed en doordacht voorstel zeg, klasse!! Kleur technisch niet helemaal mijn ding, maar wel een goed en samenhangend ontwerp dat bij velen in de smaak valt zo blijkt. Gaaf!!

6 likes

Dat zou wel een hele mooie verandering zijn aan de kast, geeft net dat speelse :ok_hand:

4 likes

Bedankt voor alle complimenten en mooie reacties allen!

3 likes

Goeie! Squale maakt geen aanpassingen aan de kast voor deze limited edition, dus het is gewoonweg dezelfde kast als de reguliere 1545, ik denk dat de renders die zij gebruiken een iets overdreven chamfer tonen.

Overigens heb ik hier nog een artikel van Fratello met goede foto’s van de 1545. De kastvorm maar ook de bracelet is daar goed op te zien:

Artikel Fratello Squale 1545

7 likes

Thanks, dat artikel geeft idd wel een duidelijk beeld! :ok_hand:

4 likes

Fantastisch voorstel, ik denk niet dat een ander hier nog aan gaat kunnen tippen.

5 likes

Aanleiding om eens wat foto’s te spammen. Voor jou de chamfered edges.

11 likes

:joy: :rofl:

3 likes

Heel erg tof heren, dit kan ook wel eens mijn eerst HFLE gaan worden! Succes!

4 likes

Mooi, en afwijkend van het courante model, zoals een LE hoort te zijn. Ook voor mij wss mijn eerste HFLE.

3 likes

Geweldig voorstel! Andere voorstellen moeten wel heel bijzonder zijn wil ik niet op deze stemmen.

En niet dat ik denk dat het zin heeft, maar heeft serieus nog niemand nummer 1 geclaimd? Bij dezen dan. @Plees is er helaas al vandoor met 42.

4 likes

Nou… ik weet dat jij aardig overweg kan met photoshop en ben zelf al een tijdje benieuwd naar hoe deze eruit zou komen te zien op bijvoorbeeld… een oranje squale tropic :smirk: :speak_no_evil:

3 likes

:rofl: als ik alsnog niet mee doe is 42 voor jou :+1:

Tuurlijk, first DIBS :smirk:

Dat dus! :smile:

5 likes

Nummer 1 gaat naar de eigenaar van het forum :grin:

3 likes

Volgens mij heeft mijn Super Squale hetzelfde uurwerk en ook géén ghost date, dus ze hebben ze wel bij Squale :wink:

2 likes

Jazeker! Sterker nog, in 2012 is er reeds een Squale HFLE geweest:
823A12AC-1BC9-4BB3-A604-400776E077FA

12 likes

Prachtig, zeer geslaagd ontwerp, ik zou graag in aanmerking komen voor de 1545 HFLE 2024 Tropical rubber.

3 likes

Nee daar zit een Elabore Grade in. Een iets hoger afwerkings niveau.

3 likes

14 likes

Ah scusi!

3 likes