Behoor niet perse tot de Squale fans, maar vind deze wel wat hebben. Zeker op de tropical band.
En zonder datum zouden meer horloges moeten doen, zeker als het niet in de kleur van de dial is/kan.
Behoor niet perse tot de Squale fans, maar vind deze wel wat hebben. Zeker op de tropical band.
En zonder datum zouden meer horloges moeten doen, zeker als het niet in de kleur van de dial is/kan.
lekker ding. Ik doe terug mee.
Hebbe, hebbe, hebbeā¦.vind dit een heel mooie HFLE
Erg mooie Squale!
Heel erg knap gedaan hoor, Ik woon in Thailand, dus deze gaat aan mij voorbijš
Daar bezorgen ze ook pakketjes.
Je komt af en toe vorige edities in het blauw tegen, ik heb recentelijk een HFLE 2020 overgenomen in top conditie.
Doe graag mee en bij deze dus mijn stem en reservering, Wat moet ik verder doen?
Is geen probleem. Als je mee wil doen, regelen we dat gewoon!
Well done! Net nu ik de afslag duikers in 42 mm uit mijn routeplanner heb gehaald
Goed om te horen!
Wat je in dat geval moet doen is:
1 in de stemronde (deze zal na 1 september door HF-mod Jur worden aangemaakt) stemmen op onze Squale HFLE2024;
2 je inschrijven via het (nog te maken) officiƫle inschrijftopic en het inschrijfgeld voldoen (dit wordt later op het definitieve bedrag in mindering gebracht).
Heel gaaf design en initiatief .
Mooi om een Squale hiervoor te zien, toch wel het HF merk (en het leukste topic/kroeg ).
Mooie trendy kleur ook - goed gekozen. Voor mij alleen niet groen genoeg
.
Supertof! Vooral op tropic.
Helaas heb ik al een 1545 dus ik sla hem over.
Ik weet niet of er nog meer voorstellen komen maar die zijn bij voorbaat al kansloos
Wat een heerlijk bericht!! Schitterend ontwerp mannen! En als Squalist en frequent bezoeker van de gezelligste kroeg van HF wil ik deze HFLE niet missen!
Heb je de afslag 40mm nog wel in je TomTom staan ?
Heel tof voorstel. Hulde aan het team!
Erg toffe HFLE! Heel knap werk.
Ik ben wel benieuwd naar de afwerking van de kast van de HFLE. Want op de render zie je āchamfered edgesā die je niet ziet op de 1545 van het standaard model.
Niet blindelings je navi volgen, blijkt maar weerā¦
Iām in!