Heel gaaf gedaan. Deze zou ik ook wel willen! Mijn stem hebben jullie
Amai, prachtig, schoon. Wel wat anders dan voorheen (de laatste jaren). Ik overweeg ook mee te doen als de l2l meevalt. Ik reserveer alvast m’n geboortejaar '85. Beide banden.
Een geweldige HFLE daar ga ik eens ernstig over nadenken. Al heb ik de normale grijze uitvoering al in bezit gehad
Dat ziet er goed uit
Heerlijk al dat enthousiasme al, mensen!
Die is een heel mooie 48mm. Op mijn bescheiden 17 cm pols, valt dit horloge heel netjes. Zeker niet te groot.
mooi ontwerp. De kans dat er weer een Squale in de collectie komt is toegenomen.
Op 16 mm toch wel aan de langere kant, maar mag wel voor een duiker, de rest is in proportie.
16 cm, hoop ik!?
Maar precies, een duiker mag wat forser dragen.
Zeker. Een aanmeldronde volgt nog. Eerst moet dit voorstel, de Squale HFLE2024 dus, nog gekozen worden als winnende inzending. Op dit moment zijn er nog geen andere inzendingen. Maar het is nog geen 1 september.
En bedankt voor het compliment!
Ontzettend gaaf gedaan mannen, complimenten.
Ik ga het dit jaar toch maar eens in overweging nemen .
nummer geen probleem, alleen geen 6 er in en ook geen oneven getallen, al mag een 5 wel weer. Wel het liefste een 8 er ook in, maar heel moeilijk ben ik niet. Of kan ‘82 nog
Ziet er goed uit, dit wordt de 2024 hfle. Nu nog even nadenken of dit mijn eerste hfle gaat worden.
Die 25 stuks worden vast al wel gehaald
Begrijp ik dat het nu dus al wel zin heeft om hier nummers te gaan roepen?
Zal hoogstwaarschijnlijk niet meedoen, maar wat een mooi fris horloge! Ben benieuwd hoe deze er in het echt uit zou/gaat zien.
Nee helaas. Pas in de officiële inschrijfronde kunnen voorkeuren voor nummers aangegeven worden.
Ja, dat hangt dus af van jullie enthousiasme en die moet gaan blijken uit:
1 de stemronde voor de beste inzending (als er voor 1 september zich nog meerdere inzendingen melden);
2 het aantal daadwerkelijke inschrijvingen.
Alles hangt dus af van de animo op deze cruciale momenten. Maar uiteraard worden wij ook blij van alle enthousiasme in dit topic!
En ondertussen doen wij onze uiterste best om vragen zo goed mogelijk te beantwoorden, hier.
Gaaf design. Met de tropical band is het zeker een winnaar. Count me in!
Vind het een ontzettend vet design maar helaas zal ik niet mee doen.
Is dit iets wat ieder jaar word gedaan? Ben nog nieuw hier dus was niet op de hoogte van het concept.
Jazeker… alleen vorig jaar hebben we overgeslagen.
Cool, zal de zoekfunctie eens gebruiken naar voorgaande edities en eens geld apart gaan zetten