Prachtig ontwerp!
We zijn er dan ook gelukkig pas begin van dit jaar mee begonnen .
Gaaf, wat een mooi exemplaar zo !
Mannen! Top werk verricht misschien wel mijn 1ste hfle
Wat een leuke (mogelijke) hfle!! Lekker fris kleurtje.
Dit kon zomaar eens mijn eerste HF clubwatch worden.
Ik twijfel nog een beetje ivm het missen van de datum en het logo… Vind juist de Squale smiley altijd geinig. .
Gelukkig heb ik nog tot september om het één en ander te overdenken.
Ja, het is altijd weer een kwestie van keuzes maken. Niet iedereen is fan van het dubbele logo en een no date Squale is sowieso bijzonder. En op deze manier, in combinatie met deze kleur, vonden wij 'm mooi strak en goed in balans.
Foto’s met verschillende banden zijn prachtig.
Thanks.
Dat ziet er gaaf uit!!
Net de eerste binnen en nu ook steeds meer gevoel bij een 2e .
Inderdaad heel mooi en betaalbaar ontwerp!
Nice, Combineren met een mooie ice blue rubber band of een Nato Strap zou ook heel mooi staan. Heeft deze ook een glazen achterkant?
Nee … zoals op de render te zien is helemaal bovenaan in de post is deze gelijk aan de ‘normale’ 1545. Wel is de caseback voor het Horlogeforum aangepast met een limited nummering en een verwijzing naar, voor welk forum, deze is (of zou worden) gemaakt.
Weet niet of je de bewerkte plaatjes van @junior al had zien langskomen maar dit geeft een aardig beeld van een lichtblauwe tropic denk ik:
Ja lekker, man! Gaat lekker mee op vakantie zo of met een witte of oranje… Nou ja, het kan gewoon allemaal! En nog bedankt trouwens, @junior!
Damned, ik ben -was - aan het afbouwen…
Knap ontwerp, een alleskunner! Heerlijke combinaties met die tropics.
Moest even wennen aan de teksten, maar na een dagje wennen en de uitleg hierboven, ben ik over
Nr 32 graag, zoals alle vorige HFLE’s
Ziet er mooi uit. Denk niet dat het iets voor mij is, maar ga toch het topic volgen. M.i. wel weer eens een HF ltd. waar je mee voor de dag kunt komen
Ik vind het tof dat ik een kleine bijdrage heb kunnen leveren aan het enthousiasme voor jullie prachtige voorstel! Zo met die verschillende kleurtjes en een impressie van lume etc. gaat het ook een beetje leven. Bovendien vind ik een beetje klooien met foto’s en ontwerpjes ook gewoon leuk tijdverdrijf. Ik had niks beters te doen, hoewel …
Fijn weekend mannen van ‘Team Squale HFLE 2024’ en proost alvast!
Hij is erg mooi! Complimenten aan team Squale HFLE 2024!!
Ik ga zeker stemmen en mss wordt dit ook voor mij m’n eerste HFLE
Ik weet dat dit de presentatie van de kandidaat is en er dus nog niet kan worden ingeschreven maar mag ik toch mijn voorkeur voor nr. 61 alvast voorzichtig aangeven? Tenzij de levering na midden april 2024 is, in dat geval graag nr. 62…