Levering is uiterlijk 1 mei of zoveel eerder. Maar kan ook later worden, door vele onverziene oorzaken. Wat vervolgens direct moet worden gecommuniceerd.
Uiteraard mikken wij op 1 mei of zoveel eerder.
Levering is uiterlijk 1 mei of zoveel eerder. Maar kan ook later worden, door vele onverziene oorzaken. Wat vervolgens direct moet worden gecommuniceerd.
Uiteraard mikken wij op 1 mei of zoveel eerder.
Gewoon meedoen, kan je hem daarna weer flipperen
Ik neem 'm dan t.z.t. graag over
Tegen list
Ferry, @fredpanarai1: wat zit je nu weer voor een epistel te schrijven? Je bent al een half uur aan het tikken
Als eerste mijn complimenten aan de organisatoren , top deze Squale. Natuurlijk doe ik mee (niet zo verrassend toch) en dan lekker 1 op staal. Prijs vind ik prima voor deze Squale, zal nog geen nummer voor de bingo noemen. Is volgens mij nog niet aan de orde.
Maar wil hem heel graag hebben, maar ben soms nogal een zeef dus als @TagEd en/of @Kleine_gup_in_grote_oceaan mij willen herinneren als er gestemd/gereserveerd en betaald moet worden zou ik ze heel dankbaar zijn. Maar natuurlijk gaat mijn dank uit naar het Team Squale HFLE 2024 en naast TagEd, Kleine_gup_in_grote_oceaan ook naar @Archer voor vragen en hulp
Ik vind het wel meevallen Friso, doe alles met 1 oog die niet al te best is. Dus vindt het van mijzelf al knap genoeg dat ik tekst op het HF krijg
Zit je te stangen Ferry Gaat prima toch? Wanneer is je volgende oog aan de beurt?
Maar natuurlijk Fred! Wij zullen het op tijd van de daken schreeuwen !
Wij zijn ook enorm blij dat wij een goed voorstel dat erg aanslaat, hebben mogen neerleggen. Bedankt voor het support!
@fredpanarai1 bedankt voor de mooie woorden!
@junior jij ook een fijn weekend!
Had iemand trouwens al benoemd dat hij tot 300m waterdichtheidsrating heeft
Kan dus zoals @TagEd al zei prima mee op vakantie!
Eind augustus weer een afspraak, als het net zo snel gaat als met mijn andere oog duurt het nog wel maanden. Top zorg vandaag diverse telefoontjes moeten plegen, daar ik langer medicatie moet gebruiken. Van het kastje naar de muur gestuurd en dan word ik echt boos, word ik niet gauw dat weet je
Sterkte, man! Mijn vader moet ook voor z’n ogen, binnenkort. Toch wel even 'n dingetje en een hoop gedoe, idd.
Maareh, als het gaat om de Squale, trekken we op tijd aan de bel hoor!
Zo herkenbaar succes ernee
Is prachtig, wordt lastig uitleggen aan de wederhelft
Lief, maar het gaat hier toch echt niet om mij Ferry.
Team Squale HFLE 2024 bestaat uit @TagEd, @Kleine_gup_in_grote_oceaan, @Archer en de mannen van Q waarvan ik er maar één kan taggen; ditmaal is het de beurt aan @royke74.
Oeps, natuurlijk ook jullie bedankt
He Roelof, we zijn broertjes he gewoon meedoen. Wordt vast en zeker vriendjes met je Breitling
Onzin Junior, je bent toch goed bezig geweest met photoshop
Zit hier al 3 dagen mee te lezen… er kan nog niet gestemd worden. Maar jeez, erg mooi, mijn stem zou deze Squale zeker krijgen!
Zet maar een melding voor in iedergeval 1 september. Dan moeten alle voorstellen zijn ingediend.