HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Heb ik toch een kleine op- aanmerking. Ik draag graag duikhorloges en vindt een duikhorloge qua design stoer, degelijk en is gewoon leuk om dagelijks te dragen. Bijna al mijn horloges hebben een datum functie. Misschien een leeftijd dingetje maar zou het zelfs meer waarderen als er een lens boven datum zou zitten :blush: 300 meter is functioneel alleen als je er gebruik van gaat maken (ik ken niemand). Ik ga er niet eens mee zwemmen in de zwembad. Dan prefereer ik toch de datum functie t.o.v. een functie die ik toch nooit zou gebruiken. Bijvoorbeeld 200 m maar dan wel met datum. Weet iemand het gewicht van deze 1545?

3 likes

Goede suggestie, doen ze helemaal niets mee :stuck_out_tongue_winking_eye:

12 likes

Mooi resultaat :+1:t2: misschien wel mijn 1ste hfle.
Mijn stem heb je.

7 likes

Nou ja, er zullen altijd individuele voorkeuren blijven. Zoveel mensen, zoveel wensen. Maar wij hopen en denken dat we met dit voorstel een horloge presenteren dat in ieder geval veel liefhebbers gaat aanspreken. :thinking::slightly_smiling_face:

11 likes

Ik verwacht zelfs dat het loten wordt, is een topper :+1:

5 likes

Denk t zeker Edwin! Mooi voorstel voor een toffe HFLE (en naar mijn weten zou dit de eerste keer zijn dat een merk zo hoog wordt aangeslagen dat het door de tweede keer de eervolle opdracht wordt gegund een speciaal HF horloge te maken!)

6 likes

Pellikaan heeft er ook 2 gemaakt…

6 likes

De versie op staal zie ik wel zitten!

4 likes

Is dat zo! Dat wist ik niet maar I stand corrected. Ik ken alleen de GMT

3 likes

Wacht maar af, in 2025 is @Brunmontagne weer aan de beurt. Weet lekker waar hij mee bezig is, lekker puh :wink: maar zeg lekker niets :innocent:

8 likes

Nou ja, laten we hopen dat Squale dan in ieder geval de tweede wordt, die nog een keer tot HFLE gekroond wordt!:crown: De vorige keer is ook wel een hele tijd geleden. Het is er wel weer eens tijd voor, toch?:blush:

5 likes

Lukt het niet meer voor 1 september?
Op zich zou het wel aardig zijn als zich nog een tweede gaat melden, dan is er iets te kiezen en wie weet dan wél een horloge met een datum(venster) … :joy: geintje jongens, kom op nou!

:beers:

9 likes

Deze was dat…

2 likes

Welke was de eerste squale? Het HFLE archief gaat precies maar tot 2017 terug. Kunnen we dat nog ergens zien?

3 likes

Hier te vinden:

5 likes

In het verkooparchief wat plaatjes gevonden: Klik.
Zwart met oranje én zonder datum, zoals het heurt … :sunglasses: :beers:

4 likes

Ik doe mee, kan er niet
een ietsie pietsie datumpje erop?
Pleasssse

2 likes

ls-bezbecja

9 likes

:flushed::pleading_face:🥹:sob::sob::sob::sob::sob:

5 likes

:joy:

2 likes