HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Bedankt , ook @junior. Het huidig voorstel is beter imo :slight_smile: :+1:

4 likes

spit-take-laughing

4 likes

Er was er nog eentje met een historisch figuur erin met rode vlaggen met zwarte kruizen op de achtergrond maar ik was bang dat ik daarvoor zou worden gevlagd :roll_eyes: :joy:

7 likes

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt… Deze is veiliger :joy::joy:

3 likes

Ik ga het niet redden dit jaar (helaas)!
Ben op het moment druk met een gaaf project voor WatchUSeek en daar zit op dit mijn tijd en energie in :wink:.

Ik zal alvast datum groots omcirkelen op de lijst :rofl:.

12 likes

Heel gaaf voorstel in ieder geval allen. Heel veel plezier gewenst met dit traject/project! :muscle:

7 likes

Leuk dat ‘een kaaskop’ :wink: ook voor een internationaal forum aan het klussen is.
Heel benieuwd wat dat gaat worden. Succes in ieder geval! :ok_hand:

5 likes

Haha thanks! Stiekem ook wel erg eervol. Ontwerpfase is nu klaar en de bestellingen zijn deels al binnen. Brazilië, Tunesië, Filipijnen, VS, Italië, Australië… Ze gaan alle kanten op, heerlijk.

Genoeg over mij. Ik vind het een erg gaaf horloge en lekker subtiel. Nogmaals veel plezier gewenst allemaal, dit moet wel een groot succes gaan worden!

12 likes

Ik ben benieuwd waar je mee bezig bent Pascal! Heel veel succes met de lopende projecten.

4 likes

Ik dus ook. :wink:

Nog één dingetje!
Loopt er een draadje op WUS (wat ik kennelijk gemist heb) over jouw project of is 't allemaal nog geheim?

EDIT - Gevonden denk ik: Klik.

… sorry voor even off topic! :sunglasses:

3 likes

Op locatie! Daar waar ze het levenslicht zien :grinning:

Ik ben wel te porren voor een weekendje uit met de stichting!

5 likes

Haha ik stuur je zo wel even een PM! Maar dat is inderdaad wel de uitkomst van het project, scherp hoor :wink: .

4 likes

Gaaf man, die klus voor WUS!:wink::+1:
En dank voor de complimenten! You’re too kind!:pray:

Het wordt sowieso een leuk en uniek feestje! :beers:

4 likes

Alvast in de stemming voor de stemming van de HFLE 2024. :sunglasses:

13 likes

Goed nieuws vanuit de slaapkamer op een regenachtige zaterdagochtend. Sharing is caring; Mr. & Mrs. Slow gaan samen voor 1 Squale 1545.

Bedankt @junior voor de mooie renders!
Is de witte tropical echt “wit” of meer “off white”?

Kan mij niet voorstellen dat er nog een alternatief HFLE voorstel komt, maar ik weet wel wie er gaat winnen. Top gedaan.

5 likes

Wat jij er in ziet … :wink:

Het is de meest lastige ‘kleur’ om even snel in elkaar te frutselen, valt snel weg tegen de achterkant en het relief idem. Ik zou zelf zeggen dat iets ‘off white’ wel mooi zou zijn. Zijn ze in werkelijkheid ook geloof ik. Maar vast ook wel spierwit ergens te krijgen.

Toch maar even snel sjopje gedaan met een spierwitte band.

Klik hier voor het resultaat!

:joy: :beers:

20 likes

Maar er moet natuurlijk wel een wondertje gebeuren als deze niet doorgaat.
Maar is er uiteindelijk als het dus door gaat bij bestelling een optie om bij de bracelet er de tropic ook bij te bestellen?

4 likes

Wat een geslaagd ontwerp jongens!!

3 likes

Geweldig ontwerp zeg, heel cool

3 likes

Vooralsnog is dit het enige voorstel en de klok tikt gewoon door. :crazy_face:

Het voorstel dat er nu ligt, heeft deze optie niet. Indien het voorstel wordt gekozen, dan wordt er gekeken of deze optie kan worden toegevoegd en tegen welke prijs.

Namens het hele team

6 likes