Ik had hierop gereageerd maar zag dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan me voor was!
Thanks beiden!!
Ik had hierop gereageerd maar zag dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan me voor was!
Thanks beiden!!
085 danš
Is vaak een gratis nummertje. Wij doen niet aan gratis nummertjes.
I will put my money where my mondje is!
Dus take my moneys pleaseš
Das makkelijk verdienen, mondje en money toe!
Je wil het niet wetenā¦
Maar momenteel rij ik op en neer naar de costa brava met Begische kindjes. En die eten zo graag verse tostiās en noodles⦠daar kan ik wel 2 squaleās van kopen
Gouden business! Doen de Unox worstjes het ook nog goed? ⦠In de jaren 90 was dat, naast bier en cup a soup, een bestseller!
85 is al bezet! Eerst geroepen!
Nummer 21, naar het geboortejaar van en voor mijn zoontje (ik geef deze aan hem).
Kom op, droog je traantjes. Je hebt tegenwoordig ook kalenders die je om je nek kan doen
Ach stom van mij, had je natuurlijk al veel eerder genoemd hier, maar niets over WuS hier geschreven.
Leuk dat ze het nu hier ook kunnen opzoeken, maar je weet dat mijn tekening die je van mij hebt en nog niet bekend is op WuS, wel nog geheim moet blijven. Dat wordt die van 2025
Nee echt niet, ook slijmen, huilen en wat al niet meer. Nummertjes nu al roepen werkt niet, gewoon op je beurt wachten
Lekker hoor! Erg mooi horloge. 48 l2l is voor mijn trex polsen te groot dus ik laat hem gaan. maar man, dit is wel een toppertje
Ik spreek ook een goed woordje over de grens hoor! Jawohl Herr Archer
Kwartje viel alleen een beetje langzaam.
Soms zit het mee en soms zit het tegen.
Toch bedankt voor deze aanmoedigende woorden!!
Super tof. Deze HFLE ga ik zeker in de gaten houden.
Was wat mij betreft nog beter geweest als de HFLE tekst op de achterkant was beland.
Hahaha
Krijg er bijna een beetje een dictatorcomplex van
Es ist dein Schicksal, unser Anführer
`
Zwitserland is neutraal he, o je bedoelt dat ze daar een andere vlag hebben . Lekker met zān allen een weekend Zwitserland en de Squale ophalen als het zover is, hoe toffer wil je het hebben
Hi, ik vindt het n super mooi ontwerp wat mij zeker aanspreekt. En wel gaaf dat dit het is zonder alle verschillende input. Wel done jongens / mannen. Maar ja, vorig jaar was de hfle ook een duiker met ook blauw. En daar had ik er toen en nog steeds al n paar van. Maar hij is echt mooi. Ga dit zeker verder volgen.
Hier ook een enthousiasteling En zat net te denken om eens een Squale te proberen dus ook een uitstekende timing!
En mijn regelmatig afwijkende mening op dit forum wordt ook weer bevestigd want vind de HF-teksten en oranje elementen juist tof; lekker speels, eigens en unieks.
Kortom, een heel tof voorstel!