Je zegt het zelf al, komt dat ff mooi uit!!
Thanks namens het hele Team!
Kijk ook eens even naar de werkjes van @junior. Hij weet ook waar de betreffende bandjes te koop zijn. iets me aandelen, ofzo
Je zegt het zelf al, komt dat ff mooi uit!!
Thanks namens het hele Team!
Kijk ook eens even naar de werkjes van @junior. Hij weet ook waar de betreffende bandjes te koop zijn. iets me aandelen, ofzo
Klopt Guapo, maar men mag hier natuurlijk wel zijn mening en wensen kwijt. Het wordt en blijft zoals het nu is, zoveel animo heb ik nog niet eerder bij een HFLE gezien
Uiteraard! Wie beweert dan van niet?
Eens je hebt gelijk, neem mijn woorden terug, excuses
Hoeft niet hoor Fred! Ben niet zo teergevoelig hier Maar vroeg me even af of mijn tekst op die manier te interpreteren zou zijn.
FTFY … enne bij Ali.
Overigens heb ik in het gefotosjop het bandje van Squale zelf wat kleur gegeven. Maar dat zijn ook gewoon FKM banden volgens mij, alleen niet in zoveel kleurtjes bij Squale zelf te krijgen. Heb trouwens geen idee of ‘mijn kleuren’ wel ergens te krijgen zijn.
Haal dat “denk” maar weg. Het betreft een finaal voorstel, staat ook duidelijk in de OP. Laat onverlet dat iedereen er wat van mag vinden. Volgens mij.
Zo werkt het niet meneer minion door je voorstellen te plaatsen die je automatisch mee de HFLE 2024 tropic competitie.
Je staat momenteel aan kop aan votes.
Maatje van me werkt bij Sikkens, komt goed met de kleurtjes …
Opgelost
Zwart is geen kleur…
Klopt.
En nu …
Tja, dan blijft toch die stalenband over haha. Vind ik dat erg, NEEEE
Ik ben bang dat er straks een loting nodig is aangezien er ‘‘enkel’’ maximaal 150 stuks vervaardigd worden. Heel erg mooi ontwerp geworden en een leuk horloge voor op vakantie!
Dank voor het compliment!
En ach, eerst zien of deze Squale idd de HFLE2024 gaat worden en dan hoeveel mensen zich daadwerkelijk gaan inschrijven. Maar de eerste signalen zijn in ieder geval positief. Dat is sowieso al top!
Dan heb je me denk ik niet goed begrepen Ferry. Het ontwerp van de Squale in het openingsbericht betreft een finaal voorstel, dus daar gaat ‘Team Squale HFLE 2024’ niks meer aan veranderen. Geen datum, geen logo op een andere plek etc. Tenzij ik het verkeerd begrepen heb.
Er kunnen best nog andere voorstellen voor een HFLE 2024 komen, … moet een ander team wel snel zijn want de termijn loopt tot 1 september.
Iedereen gaat denk ik de balle(n)bak in …
Ja, nee, sowieso. Dit is 'm. What you see is what you get, zeg maar. Maar, we moeten natuurlijk wel geselecteerd worden, als zich nog andere partijen aandienen. En als wij het dan worden, dan moeten zich voldoende mensen echt inschrijven. Da’s wat ik bedoel.
Ach een misverstand, kan gebeuren. Maar ik zie het niet gebeuren dat een andere partij zich nog even aanbiedt. Dus ik ga gewoon van die mooie Squale uit, plaatje van een HFLE toch
Daar zou ik niet te zeker van zijn.
Ik wou nog een voorstel met een Patek, Rolex of VC indienen maar laat maar. Dat is kansloos tegen dit voorstel.