Ik heb net even naar mijn LUNC’tjes gekeken, ûhm wacht daar nog maar even mee …
Ik hoop het van harte!
Het is altijd leuk om iets te kiezen te hebben, ook al is voor mij de keuze al wel duidelijk. Kleine drie weekjes nog. Spannend.
Ik heb net even naar mijn LUNC’tjes gekeken, ûhm wacht daar nog maar even mee …
Ik hoop het van harte!
Het is altijd leuk om iets te kiezen te hebben, ook al is voor mij de keuze al wel duidelijk. Kleine drie weekjes nog. Spannend.
Zou tof zijn, denk dat het (bij genoeg animo) sowieso een locatie in Nederland wordt. Wat mij persoonlijk ook al echt heel gezellig lijkt
Een van die merken voor minder dan €750 aan kunnen bieden lijkt me zeker niet kansloos. Als je patek of vc weet te strikken stem ik daar misschien wel voor
1,5 Day-date president schakel is geen optie als HFLE?
Ah jammer
Als het 1 van die 2 zouden worden moet ik er alsnog een maandje over slapen, chips dan ben ik alsnog te laat. Nou dan is het niet zo moeilijk toch SQUALE
Ik heb dit topic even gemist geloof ik, maar wat een gaaf voorstel!
De 40mm maakt me even aan het twijfelen, moet ‘m eerst eens even passen ergens…
Maar mocht dit ‘m worden, wordt dat misschien de eerste HFLE waar ik aan mee wil doen
Misschien een bioceramic model?
Dank, dank, dank, namens het team.
Ja, het is natuurlijk niet een super klein horloge. Het blijft een stoere duiker. Maar met een L2L van 48mm, zit dit model op mijn bescheiden pols van 17 cm heel mooi.
Ik maakte me eerder zorgen dat ie te klein zou gaan vallen op mijn polsen
42mm lijkt de sweet spot, maar de l2l van deze Squale is eigenlijk best prima!
Mocht dit voorstel uiteindelijk uitgewerkt worden, kijk ik @royke74 eens lief aan om te kijken of ik een 1545 kan passen.
Mooi voorstel voor de HFLE 2024. Duiker zonder date, leuke kleurencombinatie en een bandkeus.
Een serieuze optie voor een nieuwe aankoop mocht dit ontwerp definitief doorgaan.
Misschien heb ik het gemist, maar dit is nog alleen het voorstel? Als jullie winnen komt er het topic om op in te schrijven. Of kan/moet je dit nu al aangeven?
@jurk, dit is inderdaad het voorstel. Alle voorstellen moeten zijn ingediend voor 1 september, wij waren wat vroeger.
Als er meerdere voorstellen komen volgt er voor 15 oktober een stemronde. (Daar kan je stemmen door middel van inschrijving/aanbetaling van een klein deel van de uiteindelijke prijs)
Komen er geen andere voorstellen voor 1 september dan volgt er een topic voor inschrijven.
EN…
Pas na inschrijving gaan we eventuele voorkeursnummers inventariseren
Om en nabij 21cm
M’n sweet spot ligt op 42mm maar de l2l is ook heel belangrijk uiteraard.
Ik zag jou laatst met een 40mm Sub om maar daar was niks mis mee. Dat weet jij ook Mike
Dat was het ook niet
Sweet spots zijn er om van af te wijken!
Precies!
Ligt er wel een beetje aan welke Sub. De 14060 draagt aanzienlijk kleiner dan de 114060 . De Squale draagt net iets groter dan een 16610, waar ie wat van weg heeft.
Dan past de 40mm dus in het midden van jouw Sweet spot .