Het was volgens mij een 114060, maar daar kan @royke74 uitsluitsel over geven.
Yess… Die was ‘Sweet enough’ . Een 5 digit zou ik jou niet aandurven smeren.
Ja dan kan ik het niet voor je inschatten. Ik heb zelf een 17,5cm pols en ik vond hem true to size dragen. misschien eens bij de mannen van Q op bezoek inderdaad!
Das wel weer jammer in mijn geval
Ik weet niet of dit al beantwoord is maar ik weeg de 1545 tropical op 92 gram. Op staal maar liefst 186 gram maar die heeft wel zo veel schakels dat je op een gemiddelde pols daar nog wel 5-6 schakels uit moet halen. De bracelet voelt kwalitatief erg hoogwaardig aan trouwens
Mijn persoonlijke ervaring en mening is dat een Squale (op mijn pols) het mooiste staat op rubber. Tropic of oranje dan ook nog. Ik had er ooit een op staal maar heb die er direct afgehaald. Qua gewicht inderdaad ook een stuk prettiger met mijn kleine polsjes van 16cm.
Alleen die Invicta 1953, daar komt niets overheen, maar dat was geen HFLE, maar wel HF dus telt wel mee vind ik.
Nope, moet echt een LE zijn. Straks loopt heel Nederland met het HF (LE) horloge rond. Moet wel exclusief blijven natuurlijk
Was het een 1521? De stalen band daarvan is nogal omstreden inderdaad. Ik heb pas een Super-Squale gehad en daar zat een BoR band op die echt van een heel ander kaliber was.
Ik heb van de mannen va Qwatches ook begrepen dat de band van de 1545 echt een flinke verbetering is ten opzichte van de milanaise van de 1521.
Dat gezegd hebbende denk ik dat een fijne tropic hem ook zeker niet zou misstaan
Mag ik nr. 100?
Tenzij, dankzij China, de wereldeconomie instort, dan wil ik graag nr. 24. Of nee, doe toch maar 100.
Zou eigenlijk niets meer kopen maar Squale stond al op het lijstje en deze is erg leuk!
We zijn nog even niet bij de nummers. Komt nog. Maareh,
Thx! Goed om te horen!
Ja klopt inderdaad. Ach, wie weet is het nu wel anders haha. Verandering van spijs doet eten.
Als dat zo is zou ik in jou geval voor 13 kiezen, geluksgetal in China
Sorry, 13 wil ik .
Gaat hem echt niet worden, maar als je nu een beetje bijbelvast bent zou je voor 7 kunnen gaan
Goedemiddag,
erg mooi horloge. Perfecte kleurstelling.
Ik heb interesse in de rubberen band. Nummer maakt mij niet uit (je mag al blij zijn dat je 1 van de gelukkigen bent als je hem mag dragen.)
Nog een klein vraagje…welk uurwerk zit erin. Ik kan het niet vinden (of kijk ik er over heen?).
Zal een SW-200 zijn net als de normale 1545
Ik was eerst.
Soms zie je het gewoon niet, dat heb ik ook.
Dit klopt als een zwerende vinger!
Die hebben ze speciaal voor jou voorzien van een ring die je iedere dag 2 klikjes verder mag zetten om zo de datum te zien. Helaas zat automatisch niet binnen budget. Om het symmetrisch te houden hebben ze de ring maar tot 60 laten lopen, zodat de duikers er ook wat aan hebben