Mijn zegen heb je, maar 007 is net iets anders dan 7 . Maar als het voor jou hetzelfde is, heel veel schietgebedjes doen
Mijn hemel wat een prachtklok. Zag 'm vorige week opstarten en moet nu 464 reacties door die louter positief zijn. #44 please
Slijmbal , heb je nog mazzel dat het geen 3000 post zijn was je even zoet geweest
. Nog 2 weekjes geduld en gelijk toeslaan op 44
Dankjewel, Maarten! Je voorkeur uitspreken voor een nummer kan nu nog even niet. Nog even geduld.
Deze is echt geweldig, mijn stem hebben jullie
Tuurlijk kan je wel een voorkeur uitspreken: first DIBS of je daar nu wat mee kan is hooguit raadselachtig
Haha, ja uitspreken kan, natuurlijk. Maar we kunnen er nog effe niks mee.
Uuuhhh check mijn naam. Ik wilde me stil houden tot de daadwerkelijke inschrijving en dan, mocht ik er op tijd bij zijn, uiteraard voor 007 gaan.
May the best man / woman win…
Heel mooi horloge. Mijn stem hebben jullie en ik zou ook graag mee willen doen.
Voor die vinger heeft ie trekzalf, binnen 2 weken is het over en kan die de trekker overhalen
Maare, trekzalf. Dat is lang geleden zeg, dat ik die naam hoor. Dat zwarte spul.
Als je nu een vrouw was geweest had je waarschijnlijk wel de voorkeur gekregen met 007. Maar ja, dat wordt loten om 007
Komen er sowieso maar 150 stuks? Of 150 gesigneerd en verder nog meer? Denk dat deze, als het voorstel het haalt (niet als, maar wanneer ), binnen no time op zijn als ik alle reacties lees.
Nu maak je het wel erg Bond hè, Fred??
Je zou het zeggen! We gaan het zien…
Kunnen er geen 512 komen? 5 december is mijn clean datum .
Nee hoor, ik snap dat dat niet zal gaan gebeuren. Maar wilde even meedoen met de “nummer-gekte”.
Bond, Ferry Bond is de naam werkzaam bij MI6 dat jullie het ff wel weten
Zowel de uitvoering, als de samenwerking, zijn geweldig!
Ja 150 is volgens de regelementen het maximale aantal.
Er is natuurlijk een hoop animo maar uiteindelijk wordt het pas echt wanneer er moet worden ingeschreven