HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Prachtig dat er mensen zijn op dit Forum die hier veel werk insteken.
Mijn complimenten!
Er staat nog wel een Squale op mijn lijst. Een blasted militaire zonder date.
Maar deze is zondermeer leuk om te zien.
Een echte zomerklatser.

4 likes

Mooi om te zien hoe schaarste werkt en iedereen bij voorbaat al z’n nummer probeert te claimen en het probeert te verbergen onder het mom van een gebbetje of te roepen dat ie geen idee had dat dat nog niet kon.

Ach, het is inmiddels een beetje HFLE traditie.

12 likes

Nog 16 dagen tot de deadline (voor inbreng)

eksayted

4 likes

Ok, ik doe toch mee. Maar alleen als ik nummer 007 mag.

9 likes

Sorry … die wil ik zelf

6 likes

F@&), Sh@&, Nondeju!

7 likes

Moest direct aan dit plaatje denken :sunglasses:

12 likes

Reglementen ? €450 Max was ooit ook een reglement :sweat_smile:

4 likes

Deze is heel erg mooi. Ik wil ook wel eentje. Vette skindiver op een tropic! en mooi als nagedachtenis aan AL die uren op dit forum te hangen.

7 likes

Daar zeg je wat, zouden wij eigenlijk voor moeten betalen. Voorstel, €2,00 per uur. Blijven er een stuk minder over en hoeven we niet te loten :wink:

2 likes

Dat was vast voor mijn tijd :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Volgens mij heb ik HFLE22 niet eens meegekregen :sweat_smile:.

3 likes

Inderdaad vermakelijk om dat te zien gebeuren. :slightly_smiling_face:

Ehhh, mag ik dan misschien meteen even van deze gelegenheid gebruik maken om nr. 61 voor mijn persoontje vriendelijk onder de aandacht te brengen? Tenzij de uitlevering na midden april 2024 plaatsvindt, in dat geval dus graag nr. 62… :crazy_face::rofl::rofl:

6 likes

Ach zolang je nog een Pelikaan in de tuin hebt rondlopen is er niets aan de hand :wink:

2 likes

Tuurlijk mag dat, het helpt alleen niet :cry:. Kunnen natuurlijk ook marktwerking toepassen, vraag en aanbod en passen we de regeltjes aan :laughing:

2 likes

I know, ik vind het alleen vermakelijk dat het toch zo vaak word geprobeerd en dit is mijn humor, sorry… :pray:

Vraag en aanbod op elkaar afstemmen met bijv. een minimum lijkt me perfect maar daar is vast al eens over nagedacht. :thinking: Misschien beter die weg maar niet bewandelen. :sweat_smile:

2 likes

Zeker weten niet doen, of je moet ruzie willen met Jur :wink:

2 likes

Was bedacht om de limited laagdrempelig te houden en fabrikanten mee te nemen in iets voor een speciale prijs. Maar ook ik begrijp dat tijden zijn verandert natuurlijk. Hoewel rond de €800 wel al een “fors” bedrag is.

Btw, ik vind hem erg mooi geworden het ontwerp :+1:t2: ziet er heel tot uit :ok_hand:t2:

6 likes

Is deze ook, voor list zou die duurder zijn. Dus nog steeds een speciale prijs. Maar snap wat je bedoelt, dat het voor iedereen mogelijk moet zijn en dan is voor sommige leden €725,00 (list €835,00) op rubber best wel duur en op staal €825,00 (list 945) nog duurder. Maar goed 2025 komt er ook aan en dan zal de prijs een stuk lager liggen.

2 likes

Sowieso is 700 - 800 euro een hoop geld en al helemaal voor iets dat je eigenlijk niet echt nodig hebt, zoals (nog een) horloge. :man_shrugging:
Toch denk ik dat we met dit horloge een heel goede deal aanbieden. Heel mooie specs, een heel mooi merk en dat voor een prijs lager dan de listprijs van een standaardversie. Of je dit kunt en wilt uitgeven is natuurlijk altijd aan jou. Wij hopen uiteraard dat zoveel mogelijk mensen zich inschrijven, straks (als wij de winnende inzending worden, natuurlijk), zodat dit horloge realiteit wordt! :pray:

11 likes