snap, ik. ik zei ook mooi gedaan in mijn post en de prijs t.o.v. list is ook erg netjes !
Thank you!!!
Prijzen zijn al een paar jaar max € 750 in een oneven jaar en max € 500 in een even jaar. Top dat Squale hier in mee wil gaan (op Tropic weliswaar)
Dit jaar werden de regels hierin ietwat aangepast vanwegen het uitblijven van een HFLE2023. De prijs mocht nu tussen de €500 en €750 liggen. Daar hebben we nu gebruik van kunnen maken
Maar zonder gekheid zeg ik nogmaals ‘fantastisch voorstel’. Ben als deze gekozen wordt benieuwd naar de extra plaatjes (o.a. incl. lume).
Tnx Richard
Extra’s vallen buiten het toegestane budget
Omdat er veel liefhebbers van staal zijn hier denken wij met jullie mee hè Deze bracelet is ook fantastisch voor de centjes
Standaard komt deze met groene lume maar ons lijkt blauw ook wel gaaf. Dat is dan ook iets wat we na de verkiezingen oppakken.
Kun je ook al een voorkeursnummer aangeven??
geintje natuurlijk.
Kan ik hem al bestellen …het duurt te lang
Iedereen die al een voorkeursnummer heeft doorgegeven komt achteraan in de rij voor het def te kiezen nummer…
Precies, strafpunten. Ik wil er nou helemaal niks meer over horen!
Je bent hier al een tijdje. Het duurt te lang…
Moet nadat dit voorstel is verkozen, uit voorzorg 148 reserve voorkeurnummers opgeven, met uitzondering van nummer 001. Dit is om ervoor te zorgen dat men in ieder geval 1 van de door hem/haar opgegeven nummers krijgt en wij daarmee iedereen tevreden kunnen stellen voor wat betreft hun voorkeursnummer.
Makkelijker kunnen we het niet maken, wel leuker .
Maar er zijn er ook weer voldoende die hun duikers liever enkel op rubber dragen, zoals @TagEd en @Kleine_gup_in_grote_oceaan. Ik ben zelf meer fan van staal en betaal daar graag wat extra voor
Over 14 dagen zien we of er moet worden gestemd of dat dit het enige voorstel wordt. Dan wordt het echt spannend
Dat wil niet zeggen dat ik geen stalen Oysterband wil… Die wil ik dus wel! Alhoewel, ik heb nog geen rubberen Squale band
. Maar ja, ook nog geen Oyster.
Al een tijdje opzoek naar een Squale, enthousiast geraak door de vele topics over dit prachtige merk. Voor mij een yes en zou hem graag bemachtigen.
Heel mooi, ik doe mee. Staal en rubber. nummer 50 voor mijn verjaardag !
Zo dan! aardige verjaardagscadeaus, maar weet je al zeker dat je nog 49 andere krijgt als deze alweer nummer 50 is voor je verjaardag? Of begrijp ik het verkeerd?
Ik denk dat hij al 49 keer een andere genummerde LE kreeg.