Zou mooi zijn als de personen die HFLE een warm hart toedragen en ervoor zorgen dat de laatste tijd de aantallen gehaald zijn in ieder geval een van 150 exemplaren kunnen bemachtigen mocht het over de 150 inschrijvingen gaan.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat men dit alleen heeft gedaan zodat het project doorgang kon vinden.
Zou dat gehaald worden? Wow… Dat is nog niet eerder gebeurd bij mijn weten voor een hfle
Nee das niet waar, ik heb niet 1 keer gezegd dat ik 59 zou willen hebben. En dat hou ik vol tot de stemming, hou mij heel keurig aan de regels
Wie weet, nu geloof ik daar niet in maar zeg nooit nooit. Hopelijk komt er niet als eens eerder in een jaar wat 750 het bedrag was een aanbieding die ook in de 500 had gepast en de mooie duurdere versie weggestemd wordt.
Tja dat risico zit erin, weet dat er nu al een andere partij zich heeft aangediend. Die wil echt de top HFLE worden dit jaar, heb ze al een mailtje gestuurd dat we zo niet getrouwd zijn op het HF
https://www.lidl.nl/p/auriol-heren-polshorloge-cadeauset/p100339787
Wel veel extra’s!
Ho ho, heb mijn verantwoordelijkheid genomen en ze dat mailtje gestuurd, nu mag ik voordringen
Vanacht een nachtmerrie gehad. Was iets met nummers…
Nog 13 dagen, mensen!
Wacht maar tot september en je inbox ontploft met zielige verhalen
haha, nee was het maar zo`n feest
Na 10 dagen en aanvankelijke twijfel, begin ik nu de lol in te zien van deze HFLE.
Het idee kan gelukkig nog even rijpen.
Ik ben ook nog steeds benieuwd naar evt andere voorstellen.
Een nummer reserveren kan niet en heb ik ook geen behoefte aan, weer eens wat anders .
Heerlijk
Ja maar dat vind ik nu echt onzin. Als de vorige edities je smaak niet waren maar dit wel, moet je daarom toch niet uit de boot vallen.
Hier heb je inderdaad een punt, negeer mijn opmerking maar anders komen er nog meer uitzonderingen Ben wel benieuwd wat de procedure is zou er over 150 heen gegaan worden, wat natuurlijk fantastisch is zou een merk dat eens een keer lukken.
Simpel, er zijn er maar 150 (… anders is het geen limited ) dus dan zal het 'first come, first serve’ worden …
Overigens moet ik nog maar zien dat we de 150 halen!
Eerdere HFLE’s riepen ook een hoop enthousiasme op maar dat betekent niet per se dat iedereen ook stemgeld gaat betalen.
Die waren er hoe dan ook niet gekomen.
Exact dat dus!
Eens, Ik denk voor €750+ Dat je niet zomaar 150 stuks verkocht heb.
Diep respect als dat wel zo is en gegund uiteraard.