HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Ik verwacht eerlijk gezegd ook geen American Black Friday taferelen. Maar ja, je weet niet hoe een koe een haas vangt.

Plaatje gepikt van internet.

7 likes

Niet van Els Morra?

:beers:

2 likes

Nee hoor, ben niet bij haar of haar eigendommen in de buurt geweest. Zodra het op Google staat, is het toch publiek?

Dat werd op Facebook gezegd! :joy:

3 likes

Dan heb je hem ook niet gepikt, toch :crazy_face:

2 likes

Stel dat ik straks 81 als nummer krijg, zou ik er dan ook 151 van mogen maken? Gewoon omdat het kan? Zodat 81/150 niet bestaat, maar 151/150 wel?

5 likes

Das ook waar. Ik neem mijn eerdere statement terug. Ik heb het dus niet gepikt, het staat op Google!

Sharing is caring :joy:!

4 likes

IK denk dat de meeste hier die nu al een nummer vragen helemaal niet inschrijven straks. Ben benieuwd of het minimum aantal wordt gehaald. Ik koop straks wel van een spijtoptant, stukke goedkoper.

3 likes

Misschien moeten we eerst eens rustig afwachten tot 1 september. Dan pas weten we of er nog andere voorstellen zijn en daarna pas of we ĂŒberhaupt hebben gewonnen.

Zou zomaar kunnen dat ineens nog iemand met een voorstel op de proppen komt.

It aint over till the fat lady sings.

4 likes

Dertig, veertig stuks is al veel.
Heb dan wel zorgen over hoe de nummer 100 te krijgen trouwens
:thinking:

2 likes

Even weer wat plaatjes voor de sfeer :

17 likes

Als dat je enige zorg is, dan valt het gelukkig wel mee.

4 likes

Het valt gelukkig wel mee. :blush:

1 like

Dat is heel slim bedacht zeg :rofl:, nog beter joh, vraag of je 1545 van mag maken, wordt je HFLE goud waard :rofl: :rofl:

2 likes

Ik vind dit wel een handig systeem:

We maken lootjes van elke naam en gooien die in een grabbelton. Dat doen we ook met de nummers in een andere grabbelton. En dan trekken we telkens een naam en een nummer.

:sunglasses:

8 likes

En dan gooien we ook nog 2 ‘mispoezen’ bij de nummers. :joy:

1 like

Lijkt mij de meest eerlijke manier, kan niemand klagen. Top idee :+1:

edit: nummer 1 en 007 zijn dan de mispoes, sorry sponser je kunt niet altijd 6 gooien :wink:

1 like

En dan bij de feestelijke uitreiking de mogelijkheid om onderling te ruilen.

2 likes

Je kunt ze ook allemaal nummer 1 van 150 geven. Heeft iedereen een uiterst uniek nummer.

3 likes

:joy::joy::joy::joy::joy:

2 likes

Haha, jij bent echt hard naar de sponser :rofl: :rofl:

2 likes