HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Gewoon allemaal XXX/150. En dan kun je er stiekem zelfs 170 uitgeven als er zoveel animo is. :sunglasses:

2 likes

Oh, jij had een sportgelijk idee qua nummering zie ik.

3 likes

Of we gaan hard ons best doen om als goodie een slagnummer setje erbij te doen. Dan laten we het serienummer blank en kunnen jullie je favoriete nummer erin stansen. :sweat_smile:

5 likes

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:, krijgt WilSeiko toch zijn zin :grin:

3 likes

Dan lukt het op HF beter dan thuis, daar is het niet zo’n feest :scream:

4 likes

En als je dan goed hard doorslaat heb je meteen een permanente datum. Zo, ook weer opgelost.

6 likes

Zeker weten, vooral als je dan Ferry heet die maakt er dan een zooitje van :wink:

3 likes

Of je test dan de kwaliteit natuurlijk of het niet van plastic is :rofl:

3 likes

Bioceramic, bedoel je? :wink:
Maar nee hoor, deze horloges zijn van oerdegelijk RVS, dat langer meegaat dan wij. :muscle: :blush:

4 likes

Mooi ding he :smirk:

11 likes

Zeker!
Enne elke ‘kleur’ band past …

Zelfs in het donker is 'ie mooi …

Groen ook maar even laten zien! Die stond er nog niet bij. :wink:

Wanneer kunnen we trouwens de voorkeur voor een nummer uitspreken?
Kan dat al. Nee, echt niet? Waarom niet en wanneer dan wel. Zoveel vragen … :joy:

6 likes

Nou ja, op die groene band na dan (mijn smaak), die slaat als een tang op een varken haha. De rest past goed, dus de banden swappers kunnen hun lol op :wink:. Nu ben ik nogal een luie donder, mag ik er ook 2 of meer bestellen, hoef ik geen banden te wisselen en heb ik ook nog eens diverse nummers 1-100-007 o ja trouwdag en de verjaardagen niet vergeten dus. Dus wil graag in bulk bestellen :wink:

4 likes

Tropicish bandjes wisselen, gaat sneller dan poepen!

2 likes

Zelfs daar ben ik lui in :rofl: :rofl:

2 likes

Je gaat toch niet ook zeggen dat je je elke dag een luier laat omdoen en laat verschonen? Ik zeg laat, omdat je lui bent, toch… :joy:

1 like

Dit is erg fraai :ok_hand:

11 likes

Jawel, ben zelfs te lui om mijn reet omhoog te doen, dus laat ik het om de dag doen :rofl: :rofl:

2 likes

Doe mij wit, blauw en oranje maar. En met blauwe lume graag :grin: :heart_eyes:

5 likes

Zeker :+1: ja een blauwe plaat met blauwe lume​:star_struck:
Laat ik zoiets nu net onderweg hebben .

En #5 van de 100
Tja tis geen Squale :smirk:

7 likes

Maar wel een hele mooie! Ik kreeg gelijk een twinkeling in m’n ogen toen ik hem zag!

1 like