Ook maar gelijk een Ali inkoop actie regelen voor de straps, 150 van alle vijf de kleurtjes
Je bent sneller als je ze zelf bestelt. Eer dat wij alle wensen qua straps binnen hebben, kun je ze ook al in huis hebben.
Wat betreft de Icey Blue tropic, is die van Wolbrook degene die qua kleur het dichtst in de buurt komt.
Op Oompie Ali kom ik ze vooralsnog niet tegen.
Die is erg fraai. Die moet ik zelf al zoiezo hebben … hup in de mand dat ding
Doe mij maar gewoon lekker een witte, voor de zomer (voor weinig op Ali te vinden) en de grijze originele voor de niet zonnige seizoenen. Klaar.
Hier, met super handige quick release, op Ali.
Prijs is ook nog te doen.
Ik heb er nu ook een paar van die maar vind dat de band niet voldoende toeloopt. Dat is bij die originele squale tropic meer toch @TagEd?
Ik zie ook een mooie nato:
Welke maat moet je hebben dan, ik dacht zelf de 20 mm. Klopt dat ook.
Ja. De originele Squale tropic loopt mooier/gelijkmatiger toe. Ik kijk er nu naar en er is een verschil. Sowieso is ie mooier en voelt ie beter. Maar voor die 3 euro voor een leuke tropic voor de zomer, doe je geen miskoop op Ali, hoor. Ik heb 'm in het wit aan m’n Onda zitten, momenteel.
Kunt u mij wellicht de link sturen van die QR bandjes, ben een Nederlander he, dus let tot op de cent . Maar ik bestel er gelijk een paar voor andere horloge’s. Zat even te zoeken, maar ja Ferry ongeduld he duurt te lang. Maar vooral de sport siliconen handig voor de zomer
Ja, dat klopt. De lugwijdte van de 1545 is 20mm.
Hey Ferry, ik heb je even 'n PM gestuurd. Ik sta ingelogd bij Ali en plaats liever niet die link hier in het openbaar.
Voor jouw geruststelling: als je een link stuurt, dan worden je inloggegevens gelukkig niet meegestuurd. Dus mocht je per ongeluk toch een keer een link sturen, terwijl je was ingelogd, dan is er niks aan de hand.
Dank je
Oké, ik heb de juiste kleur gevonden, denk ik.
Wel US based webshop.
En deze:
Aha U gaat er dus vanuit dat U bingo heeft met de Squale en gaat ook op voorhand eisen stellen over de lume, nog even en U wil ook nog een datum op de Squale . Nee nee, U moet nog even geduld hebben er kan nog steeds een ander merk tussen komen
Is het al september
Hier, een lichtblauwe!
Ik ga nergens vanuit fred, maar voel me wel zo vrij alvast lekker te fantaseren.