Oeh, ja! Die lichtblauwe is wel een heel lekker zomerkleurtje!
Heb ik er zeker voor over, wel 4x zo duur als die van Ed. Maar nog maar niet bestellen, eerst hopen dat ik erbij zit als het die Squale wordt
Ondertussen maar net zoals @Archer (maakte een dolletje he) dromen over die Squale . En dan dromen (blijft bij dromen) over die Squale met een datum en een pukkel erop
En hoe lekker zou het zijn als de stalen band ook een QR heeft
Dit is wel heel mooi, maar of ze dat gedaan krijgen… duimen!
Dat dacht ik wel hoor @fredpanarai1
Dat zit er bij deze niet in ben ik bang maar wie weet met de HFLE2025
Dit zou ik ook wel heeel graag zien hoor. Geen geklungel met tooltjes meer, geen krassen meer op de lugs
Ik wil ook mee doen met rubberen band
Goed om te horen, Ramon! We moeten helaas nog even geduld hebben. Tot 1 september kunnen andere kandidaten voor de HFLE2024 zich nog aanmelden. En in dat geval volgt een stemronde, waarbij HF-leden kunnen stemmen op hun favoriete HFLE2024-inzending. Wij hopen uiteraard dat wij dit zijn. In ieder geval volgt hierna de mogelijkheid om je in te schrijven voor de (winnende) HFLE2024(-kandidaat). Dus ik zou zeggen: houd deze momenten goed in de gaten!
Als je, tot die tijd, nog vragen hebt, kun je die in ieder geval in dit topic stellen.
Ehh ff heel gemeen, zat te denken laat ik mijn vrouw maar even een account aan laten maken en zich aanmelden voor de Squale. Maar nee, dat gaan we natuurlijk niet doen. Iedereen een eerlijke kans, maar ging wel even een milliseconde door mijn hoofd.
Heb je zoveel geld teveel dan…
Ken wel een aantal gegadigden.
Dat is niet nodig Ferry… van de winnende hfle mogen leden zich altijd opgeven voor meerdere HFLE24 horloges hoor. Ook voor vrienden of familie leden die geen lid zijn kunnen zo lekker mee genieten, en in t bezit komen van een exclusief horloge
Ik denk dat ie bang is dat het een lotterij wordt en bedoelde op die manier een extra kans te hebben
Zo’n vaart zal het niet lopen mocht de Squale dit jaar gekozen worden verwacht ik.
Het gewenste gevoel van @fredpanarai1 ‘verwoord’ in een gifje …
Wanneer kunnen we eigenlijk een nummer reserveren? Kan dat al?
Pffff een hele geruststelling om dit te vernemen, mijn zoons maken ook een account aan, ook hun vrouwen. Kijken of ik de buurt ook kan organiseren. Koop gewoon de hele mik mak op
Aftellen tot 1 september…
#TeamSqualeHFLE2024 heeft er in ieder geval zin in!!
Nog maar 10 dagen!
Absoluut!

Dat is niet nodig Ferry… van de winnende hfle mogen leden zich altijd opgeven voor meerdere HFLE24 horloges hoor. Ook voor vrienden of familie leden die geen lid zijn kunnen zo lekker mee genieten, en in t bezit komen van een exclusief horloge
Omdat ik hier vragen over krijg, even voor de zekerheid:
- Je moet lid zijn van het forum om een stem uit te kunnen brengen
- Het is niet de bedoeling om meerdere stemmen uit te brengen (en dito voorschotten te betalen).
Met deze laatste voorkomen we (hopelijk) dat belanghebbenden de uitkomst van de stemming manipuleren door zich voor meerdere horloges in te schrijven.
Mannen… ik wil hem op staal maar die tropics zien er ook zo fraai uit :dash:

Omdat ik hier vragen over krijg, even voor de zekerheid:
Ben het natuurlijk helemaal eens met je Jur, maar onderhand kennen een hoop HF leden mij wel een beetje. Het was een gebbetje, maar wel 1 (voor de goede vertaander) met een subtiel signaal. Dus nog even om misverstanden te voorkomen, ik ga dus voor 1 HFLE horloge voor mijzelf!