HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Lekker op staal gaan, en in eerdere berichten hier zijn er leuke en betaalbare banden in die mooie blauwe kleur elders te bestellen. Natuurlijk kan je ook een extra band zelfstandig bestellen bij Squale die duurder is :+1:

3 likes

Top! En ja, de Squale tropic is een heel fijne en mooie band, die top draagt. Overigens gaan we, als ons HFLE-voorstel wordt gekozen, ons best doen om met Squale een aantrekkelijke combi voor staal en tropic te kunnen neerleggen voor HFLE-kopers. Maar dat is nog even afwachten. Houd het in de gaten, zou ik zeggen.

De Squale tropics zijn wel een heel stuk beter. Maar voor een paar leuke extra kleuren kun je gerust, voor weinig, een paar prima tropicjes erbij bestellen op Ali.

9 likes

Wilde nog even laten zien wat een heerlijke sunburst dials Squale kan maken :heart_eyes:

9 likes

Voor mij wordt dit een lastige, gezien we van 4 t/m 24 september op vakantie gaan.
Zo veel mogelijk in de natuur zonder internet etc.
Dus ik hoop van harte dat de 150 genoeg zal zijn tot het moment dat ik weer het net op kan :flushed:

Ooit een jubileum uitgave van Zippo gekocht, de 75 jaar limited edition.
De USA versie besteld en ik kreeg 1/14,000 binnen.
Helemaal blij met mijn #1 en durfde hem daardoor niet te gebruiken.
Dus later ook de NL versie erbij besteld en daarvan kreeg ik 1/250 binnen.
Toen werd het mij duidelijk dat ik die USA versie maar gewoon moest gebruiken :stuck_out_tongue:
(en heb die ook flink versleten zeg maar, de NL versie ligt nog ergens in een doosje :wink: )

4 likes

Had ik al gezegd dat ik 7/150 wil? :crazy_face:

5 likes

Die krijgen we allemaal :stuck_out_tongue_closed_eyes:

6 likes

Nee dat is een complete verrassing voor mij. Je wilde 007/150 dus die 2 nullen moesten er perse voor staan Mr. Bond :wink:

4 likes

Zou wel leuk zijn, maar het gaat mij om de bijbelse 7.

4 likes

Kwaliteit staat voorop bij Squale, al meer dan 60 jaar. :nerd_face: :+1:

9 likes

Goedemorgen allen,

Misschien dat in de dagen ervoor de stemronde zal starten. :crossed_fingers:

Still going strong!

Zou gewoon mijn 2e 1545 worden. Plaatje voor de Sfeer!

12 likes

Haha, had ik je toch weer wat geleerd :wink:

3 likes

Zag deze net voorbij komen op instagram en wilde hem jullie niet onthouden. Ik word wel enthousiast van opgelegde indices. :sunglasses:

18 likes

Even een upje voor de Squale 1545, wat is die mooi he :smiley:

18 likes

Had je al voorkeur voor een nummer? Heb ik jou als enige nog niet over gehoord, volgens mij. :rofl:

3 likes

Normaal zou ik voor de tropic gaan, maar wellicht toch staal beter. Dan geeft de bezel wat meer contrast aan het horloge.

4 likes

Yep. De Squale tropic is me een partij flexibel. Mijn ervaring met andere tropics is dat die donders stug zijn. Dquale heeft daar goed werk mee gedaan.

4 likes

En dan kun je altijd nog die mooie tropic van Wolbrook er nog bij bestellen. :grimacing:

3 likes

Is een fout die nog wel eens gemaakt wordt, horloge kopen op rubber en later een stalen band erbij. Dan ben je over het algemeen duurder uit. Vandaar dat ik het liefst op staal koop en later goedkoper een rubberen band.

5 likes

:nerd_face: Ik ook hoor!

Heb ik ook met m’n huidige gedaan.

3 likes

Ja, keuzes haha. Eerst de stemronde maar even afwachten. De andere inbreng is ook niet mis, in mijn geval gelukkig minder mijn smaak.

4 likes