Heeeel groot voordeel is trouwens, en ik benadruk het voor iedereen maar even, dat dit fantastische horloge “slechts” 40mm meet. Staat mooi op een grote pols gezien zijn mooie dikte van 12mm en op een kleine pols (mijne is 16cm) past deze echt perfect. Niet te groot, niet te klein, hij staat perfect.
Ja, toch?
Maar, zoals gezegd, kunnen we mogelijk straks een combideal aanbieden voor staal + rubber. Moeten we natuurlijk wel eerst even gekozen worden als winnende inzending!
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt. Ik ben nog hfle maagd! Ik denk dat er een aankondiging zal worden gedaan.
Edit: ik denk het niet. Men heeft namelijk tot de eerste de tijd om een voorstel in te dienen. En dan zal op de 1e bekend worden gemaakt welke voorstellen er liggen.
Ik hoop dat we de stemronde winnen, dan gaan we ook met Squale kijken of er een combinatiedeal kan worden gemaakt voor beide banden. Dat zou mijn voorkeur hebben
Same!!
Yess please!
De stemronde vindt plaats voor 15 oktober. Dat is het enige dat in er in de richtlijnen over staat aangegeven.
Aha, gelukkig kan ik toch een keer met @ROOMTU gaan roeien. Ja dat wist je natuurlijk niet, heeft weer een nieuw jacht. Moet je welliswaar wel opblazen maar mag de pret niet drukken