Joseph Bonnie en Meraud zijn super maar niet goedkoop. Ik zou altijd staal nemen. Tropic kan je er makkelijker los bij kopen.
Ok, goed om te weten. Ene merk is het andere natuurlijk niet. Maar eerst maar eentje bemachtigen als deze inbreng wint.
Heeeel groot voordeel is trouwens, en ik benadruk het voor iedereen maar even, dat dit fantastische horloge “slechts” 40mm meet. Staat mooi op een grote pols gezien zijn mooie dikte van 12mm en op een kleine pols (mijne is 16cm) past deze echt perfect. Niet te groot, niet te klein, hij staat perfect.
Dussss, massaal op de Squale stemmen haha.
You’re too kind, good sir!
Zeg, hou jij eens even op!
Ja, toch?
Maar, zoals gezegd, kunnen we mogelijk straks een combideal aanbieden voor staal + rubber. Moeten we natuurlijk wel eerst even gekozen worden als winnende inzending!
Nou ja, dat dus!
Nog een weekje wachten…gaan we ook gelijk stemmen dan de eerste?
Ik heb eigenlijk geen idee hoe dat werkt. Ik ben nog hfle maagd! Ik denk dat er een aankondiging zal worden gedaan.
Edit: ik denk het niet. Men heeft namelijk tot de eerste de tijd om een voorstel in te dienen. En dan zal op de 1e bekend worden gemaakt welke voorstellen er liggen.
Ja…ze moeten ons maar niet te lang laten wachten.
Het enige wat we kunnen doen, is lijdzaam de datum naar 1 september kijken .
Pfffffff…ben je 48 moet je nog als een klein kind de nachtjes aftellen🤣
Ik raakte even in de war, is het nu HFLE 2024 of is het HFSM 2024. Hoop het eerste, de tweede is pijnlijk
Volgens mij ben je in een beetje in de war, het is NDSM. Doet ook geen pijn, hoor. Het is een haven .
Ik hoop dat we de stemronde winnen, dan gaan we ook met Squale kijken of er een combinatiedeal kan worden gemaakt voor beide banden. Dat zou mijn voorkeur hebben
Same!!
Yess please!
De stemronde vindt plaats voor 15 oktober. Dat is het enige dat in er in de richtlijnen over staat aangegeven.
Aha, gelukkig kan ik toch een keer met @ROOMTU gaan roeien. Ja dat wist je natuurlijk niet, heeft weer een nieuw jacht. Moet je welliswaar wel opblazen maar mag de pret niet drukken
Ja joh, wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Gelukkig is gedeelde smart halve smart
Haha, jullie zijn allemaal uitgenodigd…
Onder het motto van
Wat is het stil hier…
Samengeknepen billen