HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Nog 4 dagen, dan weten we waar we aan toe zijn (wat de voorstellen betreft natuurlijk). Ik kan niet wachten :sunglasses:

4 likes

6 likes

Stilte voor de storm :sunglasses:
Het is nu wachten op de stemming.
Bij de Squale productie staan ze al vol enthousiasme klaar mensen :wink:

Hier nog een linkje om alvast op te warmen

11 likes

Ik hoop dat ze snel aan de slag kunnenšŸ˜‚

4 likes

Dat hopen wij ook :partying_face:. Op zich al een hele eer dat een merk als Squale nog eens aan een limited voor een Nederlands forum mee wil werken. :sunglasses:

11 likes

40mm, 300m WR, 20mm lugwidth en in ons geval ook nog dubbelzijdige AR

Daar word ik wel warm van :grin:

5 likes

Misschien een domme vraag en het antwoord zal al ergens staan, maar wat is nu precies het proces bij het stemmen?

Eerst stemmen welk horloge het wordt en daarna de aanbetaling of gaat dat samen?

4 likes

Grappig, dat vroeg ik mij ook al af.
En stel dat je voor beide (of meer) HFLE’s gaat, krijg je dan de aanbetaling op korte termijn weer geheel teruggestort?

4 likes

Ik heb het even opgezocht en de betreffende informatie bijgevoegd.

6 likes

Volgens mij wordt het stemgeld van het niet gewonnen voorstel volledig teruggestort.

7 likes

Stemmen wordt overigens ergens vanaf 1 oktober mogelijk en gecoƶrdineerd door Jur en Baseman.

9 likes

De aanbetaling wordt inderdaad zo snel mogelijk en geheel teruggestort als het initiatief waar je op hebt gestemd (en dus stemgeld voor betaald), niet wordt verkozen.

4 likes

Behalve wat tijd, lijkt er voor deze HFLE niet veel meer in de weg te staan. Ik ga vast een hamer voor m’n spaarvarken zoeken! :muscle:

6 likes

Dat gaat samen zodat men weet dat het een serieuze stem is en dat er daadwerkelijk een x aantal horloges worden afgenomen :grinning:

5 likes

Oeeeh nog een paar dagen :grinning:

7 likes

Dit draadje is inmiddels bij post 684 aangeland, dus voor iedereen die niet weer helemaal naar boven wil scrollen nog even ter herinnering. :heart_eyes:

Ik vind het ā€œHFLE 2024ā€ op de dial in dezelfde kleur als de andere accentjes overigens een mooie en subtiele vondst, het spreekt me echt aan! :+1:

21 likes

Zomer 2024 knallen met deze squale!

Laat het stemmen maar beginnenšŸ’Ŗ

9 likes

3 likes

Toch nog eens de moeite genomen om het hele topic door te scrollen en ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel enthousiast ben geworden.
Ik heb in eerste instantie gedacht, leuk model, subtiele verwijzing maar te groot. Maar nu zie ik 40mm, 48 l2l, 12mm dik en een sellita uurwerk. Dat zijn nog eens maten :+1:t2:. Goed werk @royke74, @MotoSkooly @TagEd, @Kleine_gup_in_grote_oceaan en anderen :+1:t2:.

Ik ben nog nooit zo in de verleiding gekomen om mee te doen met de hfle. Heb nog een paar dagen, wie weet. In ieder geval dikke pluim voor jullie team.

12 likes

Wat leuk om te lezen dat we iets verleidelijks hebben mogen presenteren!

Bedankt voor dit compliment!

En inderdaad, het duurt niet lang meer voordat we de stemronde ingaan.

Blijf dit draadje volgen voor meer info over de volgende stap!

6 likes