Nog 4 dagen, dan weten we waar we aan toe zijn (wat de voorstellen betreft natuurlijk). Ik kan niet wachten
Stilte voor de storm
Het is nu wachten op de stemming.
Bij de Squale productie staan ze al vol enthousiasme klaar mensen
Hier nog een linkje om alvast op te warmen
Ik hoop dat ze snel aan de slag kunnenš
Dat hopen wij ook . Op zich al een hele eer dat een merk als Squale nog eens aan een limited voor een Nederlands forum mee wil werken.
40mm, 300m WR, 20mm lugwidth en in ons geval ook nog dubbelzijdige AR
Daar word ik wel warm van
Misschien een domme vraag en het antwoord zal al ergens staan, maar wat is nu precies het proces bij het stemmen?
Eerst stemmen welk horloge het wordt en daarna de aanbetaling of gaat dat samen?
Grappig, dat vroeg ik mij ook al af.
En stel dat je voor beide (of meer) HFLEās gaat, krijg je dan de aanbetaling op korte termijn weer geheel teruggestort?
Ik heb het even opgezocht en de betreffende informatie bijgevoegd.
Volgens mij wordt het stemgeld van het niet gewonnen voorstel volledig teruggestort.
Stemmen wordt overigens ergens vanaf 1 oktober mogelijk en gecoƶrdineerd door Jur en Baseman.
De aanbetaling wordt inderdaad zo snel mogelijk en geheel teruggestort als het initiatief waar je op hebt gestemd (en dus stemgeld voor betaald), niet wordt verkozen.
Behalve wat tijd, lijkt er voor deze HFLE niet veel meer in de weg te staan. Ik ga vast een hamer voor mān spaarvarken zoeken!
Dat gaat samen zodat men weet dat het een serieuze stem is en dat er daadwerkelijk een x aantal horloges worden afgenomen
Oeeeh nog een paar dagen
Dit draadje is inmiddels bij post 684 aangeland, dus voor iedereen die niet weer helemaal naar boven wil scrollen nog even ter herinnering.
Ik vind het āHFLE 2024ā op de dial in dezelfde kleur als de andere accentjes overigens een mooie en subtiele vondst, het spreekt me echt aan!
Zomer 2024 knallen met deze squale!
Laat het stemmen maar beginnenšŖ
Toch nog eens de moeite genomen om het hele topic door te scrollen en ik moet zeggen dat ik eigenlijk wel enthousiast ben geworden.
Ik heb in eerste instantie gedacht, leuk model, subtiele verwijzing maar te groot. Maar nu zie ik 40mm, 48 l2l, 12mm dik en een sellita uurwerk. Dat zijn nog eens maten . Goed werk @royke74, @MotoSkooly @TagEd, @Kleine_gup_in_grote_oceaan en anderen
.
Ik ben nog nooit zo in de verleiding gekomen om mee te doen met de hfle. Heb nog een paar dagen, wie weet. In ieder geval dikke pluim voor jullie team.
Wat leuk om te lezen dat we iets verleidelijks hebben mogen presenteren!
Bedankt voor dit compliment!
En inderdaad, het duurt niet lang meer voordat we de stemronde ingaan.
Blijf dit draadje volgen voor meer info over de volgende stap!