HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Even nog een kleine nuance, ter verduidelijking. Ik heb het vanmorgen even in de groep gegooid en voor zover het Squale HFLE2024 nu duidelijk is, is dit het scenario:

Máár definitieve nummers worden pas toegekend na winst van de betreffende HFLE, in een apart topic van de winnende HFLE.

Dus wij moeten eerst winnen. Daarna wordt er een nieuw topic geopend en dan gaan we het over nummers hebben! :grin:

Numbers GIFs | Tenor

Een handige tip van uw favoriete cabaretfenomeen des vaderlands -  Poldermanie

Nog even een tip: zorg dat zodra het stemtopic er is, je ook gaat stemmen (op de Squale HFLE, natuurlijk! :wink: :+1:). Er is erg veel interesse. Misschien wel voor meer dan 150. Dus, door vroeg te stemmen, kun je zorgen dat je in ieder geval je Squale HFLE hebt!

7 likes

image

4 likes

Kun je (als dit ontwerp de stemming wint) alleen via PayPal betalen? Zo ja, waarom dan?

2 likes

No offense taken
Dit is de eerste keer dat ik meedoe en eerlijk gezegd had ik niet de tijd / zin om alle berichten door te nemen. Dus ik denk: ik spring er in en voor dat bedrag wil ik wel een leuke Squale.

Dus ik wacht m’n beurt af en laten we hopen dat het er meer dan 150 nodig zijn

5 likes

Hoe de HF penningmeester de stemronde icm het stemgeld gaat vormgeven, weten wij niet. De penningmeester in deze is de organisatie van Horlogeforum en het stemmen en het betalen an stemgeld gaat dan ook buiten ons om.

Indien ons voorstel natuurlijk wint, zal de aanbetaling en restbetaling worden vormgegeven door ons team, ons team zal ervoor zorgen dat het gewoon per bankoverschrijving kan.

4 likes

Dan grijpen er mensen mis, max 150 :grinning:

3 likes

Gezellig man! Ik ben ook nog HFLE maagd!

Dat dachten er meer, dus dat is niet gek :wink:.

2 likes

Nog nooit een Squale gehad, maar deze is toch wel erg gaaf!

4 likes

Thank You Bow GIFs | Tenor

Leuk om te horen! We hebben ons best gedaan. :blush: :pray:
En wat is er leuker dan meteen een heel bijzondere LE, als eerste Squale?! :+1:

4 likes

Hoi!

Ik had graag nr zev…

17 likes

Hahaha

FTFY

:rofl:

2 likes

2 likes

Waar kunnen wij ons abonneren? Wil deze niet missen

3 likes

Ik zou in eerste instantie vooral dit draadje in de gaten houden!
image

3 likes

Als er morgen geen alternatief voorstel komt dan wordt het deze horloge?

En dan is het een kwestie van inschrijven en voorschot betalen? Via PayPal lees ik?

2 likes

Nee, er is namelijk nog een 2e voorstel. :sweat_smile:

2 likes

Zoals collega Kgigo als zegt, is er nog een voorstel. Dus er komt een stemronde.

Stemmen kan door stemgeld te betalen, volgens mij 100 Euro.

De betalingswijze, voor de stemronde, is een beslissing van de Horlogeforum-leiding. Daar gaan wij niet over. Maar ik verwacht dat dit ook via een bankoverschrijving kan.

2 likes

Mijn voorbereiding is alvast klaar! :white_check_mark::slightly_smiling_face:

5 likes

Erg gave HFLE! Gaat dit mijn eerste worden?!

Blijf graag op de hoogte wanneer er kan worden ingeschreven/aangemeld! :slight_smile:

3 likes

Ik wil je graag naar dit stukje verwijzen :smiling_face:

2 likes