HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Gewoon voor gaan zou ik zeggen! :smirk:

3 likes

Stemmen, stemmen, stemmen…

3 likes

Check! :white_check_mark:

3 likes

RLY? Die heb ik dan gemist. Nou dan wordt het stemmen.

4 likes

Je was gewoon onder hypnose door dit voorstel. Snap ik wel :rofl:!

3 likes

Had ik ook hoor, toen ik ons Squale HFLE2024-voorstel nog eens teruglas en we de renders van Squale binnenkregen… :blush: :wink:

Im Super Impressed Pleased GIF - Im Super Impressed Pleased Satisfied -  Discover & Share GIFs

7 likes

Deze wordt het voor mij, ik hoop dat er genoeg zijn :open_mouth:

4 likes

Wij hopen het ook. We willen natuurlijk graag dat iedereen, die er een wil, een Squale HFLE kan kopen. :man_shrugging:

Latest Trends In Retail Queue Management - EasyFlow

Advies is om in ieder geval op tijd op het Squale-voorstel te stemmen! :alarm_clock:

3 likes

Volgens mij (te lui om te zoeken) € 250 aanbetalen. PayPal omdat dat gewoon het makkelijkst terug te boeken is, met evt fallback (typfout in rekeningnummer…)

2 likes

ik wil dit ook niet missen echt gaaf horloge

3 likes

In het verleden was het zo dat het het ‘stemgeld’ 100 Euro was. Maar de forumleiding bepaalt nog wat dit voor deze editie wordt. Wij verwachten overigens wel dat je dit ook per bank kunt overmaken. Maar ook dit is aan de HF-leiding. Daarna, als het Squale-voorstel hopelijk gewonnen heeft, doe je een aanbetaling. Het exacte bedrag hiervan moet nog bepaald worden. Uiteraard worden beide bedragen op de totaalprijs in mindering gebracht.

Let op in Venhuizen - de Streker

Houd dit topic in de gaten. We informeren jullie, zodra we meer weten!

7 likes

afbeelding

13 likes

3 likes

Gaat het ook exact om 00.00 uur gebeuren😂

1 like

Hahaha, neuh! :rofl:

1 like

Volgens mij kan er alleen niks meer worden ingediend.

1 like

Balen…:rofl:

1 like

Dat is dan weer niet balen🥳

3 likes

Die heb ik gemist. Welke tweede voorstel?

2 likes

Misschien had ik het verkeerd gelezen maar was het stemgeld niet het voorschot als het ontwerp wordt aangenomen?

4 likes