HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Er komt een stemronde tussen alle voorstellen, hierbij kunnen de leden van HF stemmen door middel van stemgeld (mits er meerdere voorstellen zijn). Het proces is hier na te lezen:

https://www.horlogeforum.nl/t/hfle-2024/456386

5 likes

Prachtige klok, maar zou kiezen voor meer contrast in de dial.

3 likes

48mm

4 likes

Prachtig! Die kleur wijzerplaat ook :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Bij deze graag reserveren met nr.50 indoen mogelijk. :joy::joy:

5 likes

Supergaaf voorstel, mijn complimenten!
Nog geen Squale in de collectie, maar daar lijkt verandering in te komen.

5 likes

Ik had het kunnen weten toen je vroeg waar de Ali bandjes gekocht waren, dûh bij Ali … :joy:

3 likes

Prachtig, gaat dit mijn 2de Squale worden.

3 likes

Maar op de achterkant zie ik Dutch watch forum staan, kun je dan op de plaat niet DWF 2024 of DWF '24 laten maken? Of wijkt dit teveel van de voorwaarden af?
Is maar een vraag :grin:

Vind het een prachtig horloge en zal hem zeker wel bestellen, op staal dan.

verder heb ik ook niks met oranje, maar je kan niet alles hebben :see_no_evil::rofl: En in deze setting kan ik het wel waarderen.

Zit er ook lume in de bezel trouwens?
Groet en succes, kijk uit naar de stem en pre order ronde.

Over stemmen gesproken, betekent dat dat er meer gegadigden zijn tussen welke we kunnen stemmen?

Ik wilde toch al een Squale, dus dit is een zeer mooie gelegenheid en tevens mooie uitvoering om die stap te zetten.

5 likes

Helaas kunnen we het niet meer veranderen, aangezien het al een finaal voorstel is, waarbij de foto’s ook de finale renders zijn, afkomstig van Squale zelf.

6 likes

Heel vet!!!

3 likes

Bestaat de mogelijkheid om hem direct met rubber en op staal af te leveren?

5 likes

Op dit moment is het of of. Mocht ons voorstel winnen, dan zullen we nog in gesprek gaan met Squale om te kijken of dit alsnog mogelijk is.

4 likes

Heel mooi initiatief en ook een heel mooi horloge van ook nog eens een mooi merk maar voor mij jammer dat er geen datumvenster in zit.

3 likes

Ben onder de indruk. Mooi merk, goede kast, leuke wijzerplaat, nu wil iedereen een Squale :grin:

5 likes

Heel vet.

IMG_5834

9 likes

Alleen maar goed dat dit door een kleine ploeg als finaal voorstel wordt gebracht, anders wordt het een maandenlang gebakkelei over een ieders mening.

23 likes

Sorry man. Maar ja, zoveel mensen, zoveel wensen. En we kunnen helaas niet iedereen 100% tevredenstellen. Alhoewel we dat wel zouden willen.

6 likes

Maar dat is toch het leukste van een hfle??

5 likes

Het had technisch gezien volgens mij wel gekund om de tekst enkel op de caseback te graveren maar dit is het ontwerp waar we voor zijn gegaan.

Enkel op de lume-pip op de 12.

Tot vooralsnog volgens mij niet maar de deadline is per 1 september voor het inbrengen van een voorstel.

Hier is inderdaad van tevoren over nagedacht :joy:

8 likes