Ja waarvan de helft hem überhaupt niet gaat kopen.
Goed gedaan! Ik ben enthousiast en zie mijzelf hier wel mee lopen
Jammer dat het zo lang wachten is…
Wellicht wel, maar het is voor de executie en uitlevering niet echt bevorderend.
We hebben nu geprobeerd om iets moois neer te zetten waarmee we een breed publiek aan liefhebbers hopen aan te spreken.
Ik vind hem leuk!
1 puntje van kritiek, waarom “Dutch watch forum” en geen “Horlogeforum.nl” op de caseback?
Zo is het meer een beschrijving ipv de naam van het forum zeg maar.
Gelukkig maar, dat schept alle creaties in deze wereld en dus voor iedereen wat wils. Persoonlijk vind ik een iceblue wijzerplaat juist mooi met maar enkele andere (niet te overheersende) elementen. Die paar afwijkende accenten in dit ontwerp doen het voor mij prima en al helemaal dat het HFLE2024 ook meedoet. Heel goed gekozen.
Die komen hopelijk wel aardig tot hun recht tegen de blauwe wijzerplaat. We hebben er destijds voor gekozen omdat Squale zelf veel gebruik maakt van oranje details in hun ontwerpen en omdat het inderdaad toch wel een Nederlandse limited edition is
Hier hebben we het inderdaad over gehad. Op dit moment hebben we enkel de prijsopgaves met ofwel rubber ofwel staal maar als ons voorstel wordt verkozen zullen de heren van Q-watches met Squale in gesprek over of er een combinatiedeal kan worden vormgegeven.
Dat was sarcastisch, jullie hebben er een mooie hfle van gemaakt!
Wat voor uurwerk komt erin?
Lekker gezien deze reacties wordt ‘t strijden en loten wie er bij die 150 stuks komen
Mooi horloge, goed gelukt mannen!
Misschien wordt dit wel mijn eerste HFLE!
Ik ben om.
Normaal, denk ik altijd : nee, net niet.
Dit keer denk ik : ja topper.
Ik doe mee, reserveer men plek aub.
Mooi voorstel, mannen! Voor mij persoonlijk moet er een datum op, en de 1545 kast vind ik te gewoontjes, dus ik doe niet mee. Maar complimenten voor het voorwerk . Heb zo’n idee dat dit wel eens de winnaar kan worden
. Ik hoef er dit keer wss geen vier te bestellen om hem over de streep te trekken
.
Hij is leuk genoeg dat ik een sprankje twijfel aan mijn vastberadenheid om niks meer te kopen merk.
Ja, het is een kwestie van persoonlijke smaak.
Maar bedankt voor de complimenten!
Mooiste compliment dat ik me kan bedenken. We hebben er echt flink wat werk in gestoken om tot een mooi ontwerp te komen en voor zover ik kan zien zijn we niet de enigen die hem geslaagd vinden
Niet voor mij, maar erg leuk! Nu kunnen de Squalers op HF helemáál los gaan
Edit: Er staat overigens wel een typo op het HF certificaat ‘a/an unique’ is onregelmatig doordat je geen ‘u’ uitspreekt maar ‘younique’.
Dit gaat HFLE 2024 worden … no doubt!
Well done heren !