HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

We hebben een hele tijd geleden al eens gemijmerd over de 1521 kast voor een LE van rond de 800 euro. Dat bleek toen financieel niet haalbaar. Zal nu ook wel onderzocht zijn denk ik zomaar.

Ja leuk.
Zonder bril heb je toch geen idee wat er staat … :joy: ik vind zonder datum eigenlijk wel eigenwijs, alle standaard 1545’s hebben wel een datum.

8 likes

Complimenten mannen dat ziet er prima uit, zet mij maar op de lijst.

Met stalen band graag :grin:

6 likes

Leuk concept, met zeer positieve Faq’s, houd het in de gaten Suc6
:beers:

5 likes

Dat inderdaad. Staat ook frisser, netter, minder druk. En dat plus die baby blauwe sunburst, heel vrolijk.

6 likes

Te laat, ik was je voor!

5 likes

Ik ben zeer aangenaam verrast :smiley: Zit alleen te denken: weer een duiker aanschaffen? :sweat_smile: Nu ja, er is nog tijd om tot de aanschaf over te gaan :ok_hand:

5 likes

En oh ja: 42!

6 likes

Mooi hoor, zeker zonder datum; ik wil (graag) numero 13!
De kleur en op rubber: SJIEK!!
Als het deze wordt dan gaat m’n 1553 weg!

6 likes

Go go go mooie kleur :ok_hand:t2:

4 likes

Omdat het een Limited is, zou ik wel over de zeik zijn als de officiële opening is, terwijl ik hier nu al, zoals velen anderen heb toegezegd, en dan buiten de boot zou vallen!

5 likes

Super gewerkt en fantastisch voorstel mannen.

Ik doe mee. Nummer 68 a.u.b.

Mooi setje met de 1545 Bianco

10 likes

En hij maakt hem gewoon :rofl::rofl: ik wilde hem al eerder maken maar was bang dat ik de enige was die de datum op mijn horloges niet meer kon lezen :rofl::rofl::see_no_evil:

9 likes

Nummer 69 aub, omdat ik zo romantisch ben.

10 likes

Ik zie in de renders toch dezelfde oranje ‘punt’ aan de secondewijzer? :thinking:

3 likes

Mensen mensen, het is geen bingo! Het heeft geen zin om nu al nummers te gaan roepen. Zover is het nog niet.

5 likes

Maar. Maar. Maar. Ik mag niet nog een duiker…

Hebben! Dibs op nummer 83.

4 likes

Super gaaf!

4 likes

Ik neem aan ‘69’ om de lengte van je ‘kanon’ in millimeters aan te geven?

7 likes

Jij snapt er echt niets van he? 7 jaren voor mijn geboortejaar 1976 wil ik hebben!

6 likes

73 :yum:

Super gaaf horloge :sunglasses:

Ik kan zo gauw geen gewichten vinden op de Squale website dus weet iemand wat deze versies (staal en rubber) ongeveer wegen?

3 likes