HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Que!?
Que? - GIF - Imgur

3 likes

if you know - you know

Diegenen die het moeten weten - weten het.

2 likes

Spanning is bijna niet meer te houden, nog een hele maand wachten en dat met mijn ongeduld :wink:

2 likes

Haha, ja 007 o nee het bijbelse nummer 7 toch. Wie dat niet weet heeft onder een steen geleefd :wink:

3 likes

2 likes

Vraag en er zal je gegeven worden
MAT 7:7

2 likes

Nog 7 dagen wachten?
Je wilt er 7 bestellen?
Een week telt 7 dagen?
Met 7 banden kan een vrachtwagen ook rijden?
Je hebt 7 horloges?
Sinds 7 dagen gestopt met roken?
Dit jaar 7 keer op vakantie?
Dit jaar voor de eerste keer in 7 jaar op vakantie?
Je hebt 7 fietsen maar stiekem liever een auto?
Net 7 zonnepanelen geplaatst?
7?

Is het nummer 7 van 150 nog beschikbaar?

7 likes

Nee…

Hoeveel kosten 7 duikboten?

3 likes

Je weet ik gun het je, dus zal niet om 7 vragen. Maar stiekum gun ik het mijzelf ook 150 keer :grin:

3 likes

Echt bijbels en lief :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Was het maar zo’n feest, geduld wordt ons op de proef gesteld. Maarrrr nr. 7 gunnen we Springdrive natuurlijk allemaal, iedere avond doet hij een schietgebedje :wink:

3 likes

Toch 007??:joy:

3 likes

Nee 7, zit nu al een tijd de bijbel door te spitten. Echter daar staat geen Squale in :wink:

3 likes

6x7 geeft 42: was die al vergeven :joy:

3 likes

Nou Friso, je brengt mij wel op een idee :rofl: :rofl:

2 likes

Hé Ferry :smirk:

1 like

Nee joh, ik sluit gewoon achteraan in de rij nr. 150 die wil niemand hebben toch :wink:

5 likes

Tenzij het echt, zoals sommige verwachten, heel hard gaat. Dan wordt 't nog vechten, om die allerlaatste nr. 150… :sweat_smile: :blush:
Crowded People GIF - Crowded People Woah - Discover & Share GIFs

9 likes

Ben ook benieuwd hoe het zit met inschrijven na de stemronde.

Of de mogelijkheid er is je alsnog in te schrijven nadat de stemronde heeft plaatsgevonden… zal eens kijken of ik daar iets over kan vinden

Edit: dit staat er in de richtlijnen

Eventueel instappen na de stemprocedure is mogelijk zolang het maximaal aantal uit te leveren horloges (150) met bijbehorende betalingen nog niet is bereikt én indien de leverancier hier geen bezwaar tegen heeft.

4 likes

Goedemorgen geduldhebbende, Squale HFLE 2024 willende medeliefhebbers!

Inmiddels zijn we van 1 september bij 8 september beland.

Ik wil jullie namens het hele team bedanken voor jullie grenzeloze geduld :joy:.

Om jullie een hart onder de riem te steken met dit warme weer, hebben jullie het verdiend om naar jullie vriezer te lopen en daar iets lekkers uit te pakken. Je mag uit alles kiezen, als het goed is ligt er genoeg. :crazy_face:

Wij hopen jullie met deze kleinigheid op de been te houden tot 1 oktober.

Voor nu een heel goed weekend!

Groet,
Team Squale HFLE 2024!

15 likes