HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Ben ook benieuwd hoe het zit met inschrijven na de stemronde.

Of de mogelijkheid er is je alsnog in te schrijven nadat de stemronde heeft plaatsgevonden… zal eens kijken of ik daar iets over kan vinden

Edit: dit staat er in de richtlijnen

Eventueel instappen na de stemprocedure is mogelijk zolang het maximaal aantal uit te leveren horloges (150) met bijbehorende betalingen nog niet is bereikt én indien de leverancier hier geen bezwaar tegen heeft.

4 likes

Goedemorgen geduldhebbende, Squale HFLE 2024 willende medeliefhebbers!

Inmiddels zijn we van 1 september bij 8 september beland.

Ik wil jullie namens het hele team bedanken voor jullie grenzeloze geduld :joy:.

Om jullie een hart onder de riem te steken met dit warme weer, hebben jullie het verdiend om naar jullie vriezer te lopen en daar iets lekkers uit te pakken. Je mag uit alles kiezen, als het goed is ligt er genoeg. :crazy_face:

Wij hopen jullie met deze kleinigheid op de been te houden tot 1 oktober.

Voor nu een heel goed weekend!

Groet,
Team Squale HFLE 2024!

15 likes

Bedankt voor deze sigaar uit eigen doos :rofl:

4 likes

:joy::joy::joy:

2 likes

Ik heb op zoveel online winkels al een 1545 in mijn mandje zitten. Toch wacht ik liever op deze :nerd_face:

2 likes

Respect, @Watchout4thebus!

Ik moet me ook inhouden. Wachtende op deze hfle, zit ik nog steeds in een ware rollercoaster. Ik zie en wil zoveel moois… Maar ik houd me sterk! Kan wel janken :sob::joy:

4 likes

Ik heb nergens last van. Zit rustig met m’n Squale om, te wachten, op de bodem van het zwembad. :ocean: :grin:

11 likes

Je bent net terug van vakantie, moest jij niet werken :laughing:

3 likes

Ik had m hier prima bij kunnen hebben!

8 likes

Met een beetje geluk (ofwel voldoende stemmen) kan hij volgende lente om de pols :star_struck:

4 likes

Nee joh dan wordt het gewoon eerlijk loten, maar dat filmpje was dat toen de Omega-Swatch de deuren opende :wink:

3 likes

4 likes

Gedaan, gewoon een waterijsje dan anderen zijn mij te duur. Maar grenzeloze geduld, heb af en toe de neiging om naar beneden springen :wink: Nog gekker, heb zelfs de vakantie uitgesteld om maar vooraan te staan :rofl:

4 likes

Lijkt wel BlancPain X Swatch tafereel :rofl:.

3 likes

Is er ook een hulpgroep, dat we in een kringetje kunnen janken en frustraties te uitten, de AA hulpgroep heeft mij goed geholpen :rofl:

2 likes

De 1545 Bianco

28 likes

Stress stijgt tot grote hoogte nu, volgende lente om de pols. Weet je wel hoeveel dagen dat zijn :cry:, even een bloeddrukverlager innemen :wink:

3 likes

:rofl::rofl: Bij GGZ zijn ze aan het prutsen! We zitten nog steeds op dit forum :joy::sob:

Lekkere zomerklatser @Zuid!

4 likes

Mood nu:

8 likes

Lekker die Squale Tony :+1:, met dit weer maar even een wit siliconen bandje erom, makkelijk schoon te maken :wink:

4 likes