Bedankt voor deze sigaar uit eigen doos 

Ik heb op zoveel online winkels al een 1545 in mijn mandje zitten. Toch wacht ik liever op deze 
Respect, @Watchout4thebus!
Ik moet me ook inhouden. Wachtende op deze hfle, zit ik nog steeds in een ware rollercoaster. Ik zie en wil zoveel moois… Maar ik houd me sterk! Kan wel janken 

Je bent net terug van vakantie, moest jij niet werken 
Met een beetje geluk (ofwel voldoende stemmen) kan hij volgende lente om de pols 
Nee joh dan wordt het gewoon eerlijk loten, maar dat filmpje was dat toen de Omega-Swatch de deuren opende 
Gedaan, gewoon een waterijsje dan anderen zijn mij te duur. Maar grenzeloze geduld, heb af en toe de neiging om naar beneden springen
Nog gekker, heb zelfs de vakantie uitgesteld om maar vooraan te staan 
Lijkt wel BlancPain X Swatch tafereel
.
Is er ook een hulpgroep, dat we in een kringetje kunnen janken en frustraties te uitten, de AA hulpgroep heeft mij goed geholpen 
Stress stijgt tot grote hoogte nu, volgende lente om de pols. Weet je wel hoeveel dagen dat zijn
, even een bloeddrukverlager innemen 

Bij GGZ zijn ze aan het prutsen! We zitten nog steeds op dit forum 

Lekkere zomerklatser @Zuid!
Lekker die Squale Tony
, met dit weer maar even een wit siliconen bandje erom, makkelijk schoon te maken 
Waarom is deze het niet geworden?ziet er beter uit dan de blauwe vind ik althans 
Ik gok dat het meerendeel van de commissie de blauwe mooier vond, daarom dus. En denk ook dat als ze de grijze hadden gekozen er mensen waren geweest die blauw mooier hadden gevonden. Dat is het lastige om voor heel veel mensen 1 horloge te bedenken. Iets met smaken verschillen