HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Waarom is deze het niet geworden?ziet er beter uit dan de blauwe vind ik althans :man_shrugging:

5 likes

Ik gok dat het meerendeel van de commissie de blauwe mooier vond, daarom dus. En denk ook dat als ze de grijze hadden gekozen er mensen waren geweest die blauw mooier hadden gevonden. Dat is het lastige om voor heel veel mensen 1 horloge te bedenken. Iets met smaken verschillen :sweat_smile:

4 likes

En de ijsblauwe zit volgens mij niet in het reguliere gamma wat de limited des te specialer maakt :ok_hand::muscle:

8 likes

Thx Fred. Wordt mijn grijns op koppie nog groter.
Vind tropic of staal beide prima met warm weer.

3 likes

Het blijft natuurlijk altijd lastig, iedereen tevreden stellen is onmogelijk. Maar zoals gezegd, smaken verschillen. Gelukkig maar, zie je het al voor je dat iedereen met hetzelfde horloge rondloopt. Hebben we niets meer om over te praten en zou ook heel saai zijn :wink:

2 likes

Wow wat een grof grind :scream:

1 like

Dus die grijze is gewoon te koop?
Ga ik es ff uitzoeken

Edit;
Ja dus

8 likes

Staat wel 2x Squale op de wijzerplaat zie ik nu
hmmm :thinking:

3 likes

Soms moet je wat water bij de wijn doen, maar dan heb je wel die Squale met grijs/blauwe plaat. Gewoon voor gaan joh als je hem mooi vind :ok_hand:

2 likes

Er is zoveel animo voor dit horloge, hoop dat ik ten minste één kans krijg :joy::joy: vind hem echt heel gaaf .

1 like

Ik heb helaas het probleem dat ik mij blijf storen aan dit soort dingen,net als een scheve datum bijv.
Beter om het dan maar niet aan te schaffen
Laatst stond er een mooie Breitling Chrono (Warhawk)hier,heel netjes geprijsd,maar helaas met scheve datumvenster.
Ondanks dat ik de looks verder geweldig vind niet gekocht hierom :man_shrugging:

3 likes

Nou, een commissie van wijze heren (ahum :wink:) heeft zich hier over gebogen en in al hun wijsheid besloten dat het natuurlijk geen model kon worden dat

is. Dit mag ook niet, volgens het regelement. Kijk, een bestaand model kiezen en daar gewoon een (extra of ander) dingetje op printen, kan iedereen. Een Squale HFLE moet in onze ogen uniek zijn. Daarom wijkt de Squale HFLE2024 ook op diverse punten af van een regulier model. In de eerste post van dit topic staan deze allemaal opgesomt en uitgelegd. En inderdaad,

Daarnaast vond

gewoon heel erg gaaf.
Maar ja, klopt,

:man_shrugging:

Nou ja, nog even voor het beeld, dan. :heart_eyes:

22 likes

image

5 likes

Dan moet je het zeker niet doen, staat ie een week later in het blauw. Maar een scheve datumvenster zou ik zeker ook laten lopen.

2 likes

Oke Friso zeg niets meer, staat straks jou knokploeg voor de deur :grin:

3 likes

Ja, niet heel ideaal… maar prima te doen

1 like

Pfff lekker he!
Nog even geduld hebben :grinning::+1:

4 likes

Just say the word :smirk:

2 likes

6 likes

Wat is ie knap geworden he uiteindelijk.

Ik had hem vandaag wel op de blauwe tropic willen hebben :sunglasses:

14 likes