Lekker maat! Jij hebt het vast lekkerder dan wij, hier in Nederland. Hier is het klam warm.
Geniet nog ff!
Lekker maat! Jij hebt het vast lekkerder dan wij, hier in Nederland. Hier is het klam warm.
Geniet nog ff!
Ja het is hier grappig genoeg dus koeler dan in Nederland (28°C) en daarnaast is een zeebries en een zwembad bij de hand ook nooit verkeerd
Kan helaas geen likes meer geven, maar klik je site niet aan. zie al wat je gedaan hebt, trap ik dus niet in . Eerst komt Archer met zijn 35 dagen en nu jij weer. Jullie weten toch dat ik een teer zieltje heb en geen geduld
Fixed this one for you
Ja toch! Geniet ervan voor er weer een 9 maanden durende herfst aan komt
Deze timer loopt veels te langzaam…🫣😂
Sorry Ferry. Ik en Kleine gup houden verschillende data aan. Hij de minimale duur tot de stemronde van start gaat (1 oktober), ik de maximale (15 oktober). Je zou kunnen zeggen dat hij een optimist is en ik een pessimist ben
Amen
Geeft niet uit!
Uhm…
Dat dus
Dit is de eerste dag dit jaar, dat ik het klamme niet zo goed trek.
Want dan hebben we, als het meezit, een Ice Blue HFLE 2024 om de pols!
Potverdomme dat lijkt me een lekker plan zeg
Ja en deze kneus hangt er tussen, zit er nog wat tussen een optimist en een pessimist. Ach weet zelf het antwoord al, een wappie
Een optipessimist is iemand die hoopvol blijft, altijd een pessimist te blijven. stond op feesboek
Ow ja, en dat ja. Ik dacht dat ik dat was…
Ik heb er zin in. Meezitten? De squale vind ik toch veel toffer dan de andere gegadigde. Uiteraard omdat hij veel unieker is ten opzichte van het donor horloge. Komt goed
Er werd ergens eerder dit topic gevraagd om een countdown timer toch? Deze is ingesteld op Zondag de 1e om 12.00
Edit: ik had die van kgigo over het hoofd gezien. Maar deze staat wat prominenter in beeld.
Thanks, die van jou is idd beter. Ik kreeg het niet voor elkaar, maar had goede hoop dat iemand het wel zou lukken.
Wat een optimist ben ik, bedenk ik me nu!
Nee nee en nog eens nee, wilde die klok niet zien. Smeekte zelfs om geen klok te plaatsen. Nog even en ik ga dromen van deze klokken, wakker worden in het zweet . Maar goed, heb begrepen dat er een hulpgroep komt, kunnen we in een kringetje samen huilen en praten over ons ongeduld probleem
Er gaat echt een hulpgroep moeten komen als het andere voorstel gaat winnen
Help Ferry door de winter, naar mei 2024!
De countdown timer kan maar een maand vooruit. Dus dat is niet haalbaar