Maar wat is er nou precies over 20 dagen dan 🤷😂
Een mogelijke start van de stemronde.
Het zou dan kunnen zijn eventueel dat er gestemd kan worden op de voorstellen. Maar dat kan ook nog 15 dagen later zijn . Niemand die het exact weet.
Wij hebben alle vertrouwen in ons voorstel en zijn ervan overtuigd dat HF de juiste keuze gaat maken!
Stemronde volgens kgigo, de optimist dus of 15 dagen later volgens Archer de pessimist. Komt erop neer dus vanaf 1 oktober 00.01 stemmen en anders 15 dagen laat naar je bed en ieder dag om 00.00 kijken. Succes, sluit je aan bij de hulpgroep
Nog even dan om iedereen lekker te maken
Hij blijft mooi
is dit m??
Wel als je 'm aan een lichtblauwe band hangt (courtesy of @junior). Wat 'm overigens heel goed staat ook. Standaard wordt ie met grijze tropic geleverd of op een degelijke en mooie stalen (oysterstyle) band. En we gaan, als we gekozen worden, nog proberen met Squale te komen tot een mooie deal voor beide!
Is dit 1 standaard lengte, de band? Ik vraag dit voor de smalle polsen club.
Ha, goede vraag. Ja, de tropic is gewoon een standaard (lengte) band, die ik, met mijn 17 cm pols, prima kan hebben. Iets smallere pols moet m.i. ook zeker nog wel kunnen. En anders ja, even zoeken naar een kortere rubber of siliconen band, bijvoorbeeld op Ali Express. De stalen bracelet is uiteraard (wel) goed in te korten naar de gewenste lengte.
Yep, en mooi is die he. Zie ook het bericht hieronder van TagEd over de banden.
Hoi Ed, waarschijnlijk een overbodige vraag. Maar het zou tof zijn als Squale je ook de keus geeft tussen die grijze en de blauwe band en in combinatie met de osterstyle band. Maar eerst nog steeds afwachten of Squale het gaat winnen. Kan er ook een vebod op komen dat mijn ega hem niet mag dragen, die heeft de smaak te pakken op het HF . O ja, heb ik eigenlijk nog niet gevraagd zijn het QR banden?
Deze?
Dat is een JO Junior Original!
Heeft de Squale nog concurrentie gekregen??
Yep, van Messerschmitt!
Yep, maar joh die grijze band combineert weer mooi met de bezel en die blauwe met de plaat. Maar Squale heeft die blauwe kleur dus niet? Zo niet koop ik die elders er gewoon bij, ali? Of ergens anders?
Die van Wolbrook komt het meest in de buurt!
Deze is van Wolbrook. Bij Oompie Ali kom ik ze niet tegen.