HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Gevonden :smiley: en QR, zijn die van Squale ook QR zou wel handig zijn minder krasjes op je lugs. 1 Minpunte bij die band van Wolbrook, teveel gaatjes in de band, dan weet ik wel dat die gejat gaat worden door Assie :wink:

5 likes

Het ziet er naar uit dat het geen QR bars heeft. Assie ni steluh!

image

Edit: ik kan geen Squale strap met QR ontdekken online

3 likes

Kan ik wel zeggen maar heeft ze schijt aan, zegt net cerificaat of niet hij past ook om mijn pols. Niets is veilig meer in dit huis :rage:.
Zeg het maar tegen haar Assie62, want dit topic laat ze helemaal aan mij over. Moet een beetje druk op komen zodat ze er vanaf blijft :wink:

2 likes

Ja, ik ken 'm dus in het Engels/Spaans. Wordt dan

image

Maar da’s toch mooi? Een Squale is unisex. Niks stoerder dan een vrouw met een Squale om haar pols! :muscle: En een extra reden om er een aan te schaffen! :blush:

2 likes

image

8 likes

Verdorrie heeft ze toch dit topic te pakken, gaat ze gewoon stoer doen, zie je die foto hierboven. :wink:
Krijgt GEEN like van mij :rofl:

3 likes

Maar van andere wel, lekker puh :grinning:

4 likes

IMG_2860
Deze? Is toch geen echte concurrentie vermoed ik. Squale voor de win💪

13 likes

Jullie nemen er beide toch wel een :joy:

2 likes

Is het al bijna zover?

1 like

Hahaha goed bedoeld hoor maar ik krijg er een beetje dit beeld bij. :joy:

4 likes

Yep, identiek en ook limited. Google maar is op het referentienummer zoals ik heb gedaan :innocent:

4 likes

Moest ff kijken waar ik dat kon vinden, het

Maar gevonden!

4 likes

Yep. Wel fijn voor degene die dit model toffer vinden mocht de squale winnen. Hij is dus gewoon te koop :innocent:

6 likes

Ach, ik kan alleen maar zeggen: duik in de wereld van Squale. Daar word je tenminste echt blij van!:diving_mask::ocean::shark:

7 likes

Ik ben benieuwd. Het zal mijn eerste worden :muscle:

6 likes

Laten we het hopen!! :grinning:

3 likes

En zo is het maar net :rofl:

3 likes

Komt goed Edwin, het zijn heerlijke horloges. :ok_hand:

5 likes

Dat kan jij wel hé, ThaPapper en nathouder!

3 likes