HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Als deze wint hebben we wel een grotere squale kroeg nodigšŸ¤“

3 likes

Dan breiden we toch gewoon uit naar een discotheek!

Of naar een ā€˜camping vol Squale’s’. Grapje ā€˜Camping vol submariners’ :joy:.

2 likes

Heb je enig idee hoeveel horloges ik heb en wat zij regelmatig pikt, nee ik hou het er bij 1. Maar ja, wat zij doet is geen diefstal maar verduisteren. Voor mij net zo erg :wink:

3 likes

Volgens mij heb jij het recht verworven om tot cavity search over te gaan. :sweat_smile::joy:

5 likes

Haha, gooi er eens google lens overheen weet je gelijk waar die vandaan komt en ja die plaat is van hetzelfde materiaal. Maar goed het is een competitie tussen de Squale en deze en moge de mooiste winnen. Blijft toch allemaal een kwestie van smaak.

4 likes

Ik zie whatsappgroepjes voor squale owners. Gtg’s, high tea’s, borreluurtjes, BBQ’s, sky is not even the limit!

5 likes

To be continued?

5 likes

Zal ik het Thapapperen en nathouden? :joy:

6 likes

4 likes

Nog nooit een uitnodiging gekregen maar ja heb er tot nu toe nog maar eentje Atmos 50 ATM, als die andere erbij komt hoor ik ook tot de grote jongens en meisjes :wink:

5 likes

Ik heb enkel nog een 1545 GMT.

2 likes

Even wat teruggelezen maar wat ziet die ice blue squale er tof uit zeg! Wordt het stemmen jn dit topic?

5 likes

Pin on Just Jensen Ackles

En, nee. Dit topic dient om ons voorstel neer te leggen en toe te lichten en is verder voor informatie, stellen van vragen en delen van je enthousiasme. De forumleiding zal een nieuw topic openen om te stemmen. Het wachten is nu daarop.

5 likes

Wil je echt bij de grote der aarden horen moet je toch echt minimaal 2 of meer Squals hebben :wink:

4 likes

Dat gaat helemaal goedkomen hoor! Er komt hoe dan ook nog een Squale! Alhoewel ik ook nog steeds andere merken op mijn shortlist heb staan, waaronder een mm200, een TH F1 en andere merken!

2 likes

Ik zou ook even gaan voor zo’n doos met minimaal plek voor 20 :grin:

3 likes

Heb er een voor 4 horloges en heb nog maar 1 horloge, waardig om hier in te mogen. Gaat ie nooit, want ik heb hem altijd om. :joy:

3 likes

:wink:

8 likes

Aha, je bent ook een dozenliefhebber :wink:

2 likes

Telt hebben gehad ook? Anders val ik helaas ook buiten de boot :joy:

1 like