HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Welkom bij de club, daarom ook die speciale hulpgroep om uit te huilen. Allemaal geen geduld :wink:

4 likes

Niets houdt jullie tegen om:

op te starten

4 likes

Friso wil jij niet onze therapeut zijn hier? Kunnen we lekker onze frustraties op jou botvieren en uithuilen natuurlijk op je schouder :wink:

2 likes

Een hele eer maar ik vind dat meer iets voor onze biechtvader @Fate_Amenable_To_Change

4 likes

Ja de juiste man, kan goed luisteren en ik heb al een paar keer uitgehuild bij hem :+1:. Kom maar door Chris :smiley:

3 likes

3 likes

Ik heb me juist nergens tegenaan bemoeid omdat ik geen fan van de Squale 1545 ben. Ik weet niet of dit gewonnen is door een ander, of dat het spannend is, maar ik zou mensen aan willen sporen om gewoon een 101 atmos, 50 atmos, squalematic, sub39, of super squale te halen als dit voorstel hem niet wordt. Dan heb je ook geen hulpgroepjes nodig.

Pax vobiscum, mensen.

4 likes

Ik heb in de afgelopen weken grappig genoeg meerdere keren afgevraagd waarom ik je nog niet langs had zien komen in dit topic. Nu weten we het dus :sunglasses:

4 likes

Nee nee, Chris zo makkelijk kom je er niet van af. Mensen in nood behoor je te helpen. Nu kan je wel al die Squals erbij halen, maar je verantwoordelijkheid is dat je onze therapheut wordt :pray: :wink:

Offerre debet magnificentia tua auxilium, in pace veniamus

2 likes

Ook ik heb mijn bedenkingen bij het ander voorstel. Maar wilde het respectvol houden. Ik denk dat er niemand is op HF die denkt dat de stemming werkelijk nodig is. Maar je zou als initiatief nemer van de Squale HFLE niet op deze manier aan een strijd moeten beginnen zeker niet als die sowieso al in de pocket is.

4 likes

Hij is geen fan van de 1545, maar wel sociaal dus heeft hij mijn bericht goed gelezen, ja toch Chris :wink: :+1:

3 likes

De hulp die de paus kan bieden is de uitspraak dat eenieder die vertrouwen heeft in de heere zich geholpen zal zien worden. Meer kan ik er ook niet van bakken. Ik ben dan ook best een kutpaus.

Maar is het die 1545 nou geworden of niet?

4 likes

We houden het netjes, dus moge de beste/mooiste winnen. Iets is pas in de pocket als de stemming is geweest toch? en het is een initiatief van een heel Squale team. En gaven andere ook kansen toch, 1 andere partij heeft zich gemeld dus is er keus :+1:

1 like

Dat weten we nog niet, pas na de stemronde ergens tussen 1 en 15 oktober is er meer duidelijkheid Chris, dus tot die tijd ben jij toch onze therapeut :wink:

2 likes

Chris, je weet, ik ben een 1521 groupie. En ik had tot begin dit jaar eigenlijk nog nooit serieus naar een 1545 gekeken. Toen mocht ik 'm even testen en ik was om. Dit model draagt gewoon heel fijn en ziet er, in z’n huidige (compleet vernieuwde) vorm, gewoon heel goed uit. Maar goed, iedereen heeft zo z’n eigen voorkeuren en ik weet dat voor jou, vanwege jouw pols, er nog wat aanvullende eisen zijn en jij (dus) nogal kritisch moet zijn.

3 likes

Rustagh! Stemronde is nog niet eens geweest jonguh :crazy_face:

4 likes

OMG ga je mij er nou op aanspreken? :man_shrugging:
Heb je wel gelezen?

2 likes

Sorry, had een knipoog achter gemoeten. Bij deze :wink:

1 like

Ik heb het wel gelezen en ja, misschien heb je wel gelijk. Echter was het alweer uit het zicht en was het misschien niet handig om het nu dan weer opnieuw te belichten.

Enfin, wellicht allebei er wat van opgestoken. Ik stel voor het te laten rusten en niet opnieuw te belichten.

2 likes

Waarom zou ik hier wat van opsteken? Volgens mij heb ik (toevallig een keer) niets vreemds gezegt.

2 likes