HFLE 2024 finaal voorstel Squale 1545

Ik heb ook niet gezegd dat je iets verkeerds hebt gezegd, in tegendeel.

Maar goed, zoals ik al voorstelde, wat mij betreft laten we het rusten.

2 likes

:point_up: precies, we moeten de lol erin houden :wink:. En we zijn gewoon sportief, de mooiste gaat winnen (hoop ik) :smiley:

2 likes

Ik was ook nogal verbaasd te zien wat hier aan de hand is. En ik vind dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan zijn verbazing nog bijzonder netjes verwoord heeft.

Maar ook ik stel voor dat we het topic niet verder vervuilen met een welles-nietes ding. Dank u.

4 likes

Heren, mag ik de discussie stoppen voordat het daadwerkelijk begint.

Het zegje is gezegd en laat het verder rusten. Ophef en chagrijnigheid is zinloos.

Dank jullie voor de bereidheid.

4 likes

Hmmm. Aan de maat heeft het nooit gelegen:
image
12mm is lekker plat.

Maar ik had deze niet op het netvlies:

Ik had op één of andere manier deze in het hoofd:

Die nieuwe is inderdaad niet slecht. Zeker niet slecht. Dat ziet er niet meer uit als een verkakte sub. Ik haat de Sub. Ik vind die dingen zo lelijk, en ze zijn overal.

Voor wie de 1100 posts niet wil lezen, hoe ziet het voorstel er uit?

4 likes

Beste @Crowned, om kenbaar te maken dat ik zelf ook bereidwillend ben, heb ik mijn eerdere post verwijderd.

Ik hoop dat je daar genoegen mee neemt en het kan laten rusten.

1 like

Ik denk dat je mij een beetje verkeerd begrijp Ik stond zelf sowieso volledig achter de Squale.

Hij had daar geen aandacht aan hoeven te geven. Ik zou me er niet toe verlagen het is toch duidelijk dat het een gelopen race is.

Ik zal eerlijk zijn Ik vind het sowieso bijzonder dat het andere voorstel nog op HF staat het voelt als een tell sell reclame met een vreemde Duitse geschiedenis.

5 likes

O.k., duidelijk en cool, verder! :+1: :beers:

1 like

KIJK! we hebben interesse. De nieuwe 1545 is inderdaad wat meer op zichzelf staand dan de oudere versie. Daarnaast vonden we het een mooi platform qua prijs (moest uiteraard haalbaar zijn onder de 750) en er waren op dat moment met de nieuwe nog weinig smaken dus konden we alle kanten op. Het hele voorstel is bovenaan te zien:

Er is op dit moment nog geen deal voor zowel Tropic als staal, hier hopen we nog iets mee te kunnen als de verkiezingen worden gewonnen.

3 likes

Dat hoeft helemaal niet! Je had dat niet nodig dat is alles wat ik wil zeggen. Negeer die vreemde Duitse shit
!

3 likes

Ik heb daar categorischer meningen over dan over de Submariner. Dat is alles wat ik er over kwijt zou willen.

3 likes

Waarop ik je ook gelijk heb gegeven.

Het punt is gemaakt en ik heb er wat mee gedaan.

Verder met de geit :grin:

2 likes

Het gaat weer ouderwets lekker met de HFLE,wat een soap toch elk jaar :partying_face:

Hier heeft @junior nog een paar bewerkingen gedaan om heb met verschillende kleuren tropics te kunnen zien.

Ja, hij heeft een ghost-date en hier is nog een plaatje omdat ik hem zelf zeer geslaagd vind.

2 likes

Dan heb ik de voorgaande jaren niks gemist. Ik neem aan dat je zoals gewoonlijk, na 1 aflevering weer helemaal bij bent?

Nu je het weet Chris, ook jij als therapeut mag meedoen hoor. Maar eerst hulp aan de slachtoffers van ongeduld bieden :wink:

Elkaars voorstel afbranden is een nieuw dieptepunt :thinking:

4 likes

En jij komt nog even fijn wat olie op het vuur gooien? Ik weet niet of je voorgaande daadwerkelijk gelezen hebt. Er wordt hier geen voorstel afgebrand. Maar bedankt voor je nuttige bijdrage!

2 likes

Wacht ff, die ben ik niet tegengekomen in het script. New to me. Ik pak zelf wel de

:joy:

Op z’n minst niet “netjes”over gesproken,zo hoort dat niet te gaan.
Lijken de verkiezingen wel,wat het ook in zekere zin is.
Jammer

2 likes