Ik was ook nogal verbaasd te zien wat hier aan de hand is. En ik vind dat @Kleine_gup_in_grote_oceaan zijn verbazing nog bijzonder netjes verwoord heeft.
Maar ook ik stel voor dat we het topic niet verder vervuilen met een welles-nietes ding. Dank u.
Die nieuwe is inderdaad niet slecht. Zeker niet slecht. Dat ziet er niet meer uit als een verkakte sub. Ik haat de Sub. Ik vind die dingen zo lelijk, en ze zijn overal.
Voor wie de 1100 posts niet wil lezen, hoe ziet het voorstel er uit?
Ik denk dat je mij een beetje verkeerd begrijp Ik stond zelf sowieso volledig achter de Squale.
Hij had daar geen aandacht aan hoeven te geven. Ik zou me er niet toe verlagen het is toch duidelijk dat het een gelopen race is.
Ik zal eerlijk zijn Ik vind het sowieso bijzonder dat het andere voorstel nog op HF staat het voelt als een tell sell reclame met een vreemde Duitse geschiedenis.
KIJK! we hebben interesse. De nieuwe 1545 is inderdaad wat meer op zichzelf staand dan de oudere versie. Daarnaast vonden we het een mooi platform qua prijs (moest uiteraard haalbaar zijn onder de 750) en er waren op dat moment met de nieuwe nog weinig smaken dus konden we alle kanten op. Het hele voorstel is bovenaan te zien:
Er is op dit moment nog geen deal voor zowel Tropic als staal, hier hopen we nog iets mee te kunnen als de verkiezingen worden gewonnen.
En jij komt nog even fijn wat olie op het vuur gooien? Ik weet niet of je voorgaande daadwerkelijk gelezen hebt. Er wordt hier geen voorstel afgebrand. Maar bedankt voor je nuttige bijdrage!
Geen van ons (de projectgroep Squale HFLE2024) heeft zich negatief uitgelaten over het andere voorstel.
Er is enkel met verbazing gereageerd op een post van een ander HF-lid waaruit lijkt te zijn op te maken dat het andere voorstel mogelijk niet uniek is ontworpen voor de HFLE.
Dit is mogelijk een beetje beter te begrijpen als je je indenkt dat wij er vrij veel tijd en moeite in hebben gestoken om dit ontwerp tot stand te laten komen, op een zo uniek mogelijke wijze.
Na de initiële reacties hebben we onderling besproken ons niet uit te laten over het andere voorstel omdat wij het niet aan onszelf vinden de mening van anderen te beïnvloeden en het aan HF te laten hier een eigen mening over te vormen.
Jammer dat je nu het beeld wekt dat wij het andere voorstel afbranden terwijl we dit juist niet hebben willen doen.